2

از مهارتهای تبلیغی و ارتباط با مخاطب تا سواد رسانه‌ای در طرح چکامه مسجدی‌ها در مشهد

  • کد خبر : 10235
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
از مهارتهای تبلیغی و ارتباط با مخاطب تا سواد رسانه‌ای در طرح چکامه مسجدی‌ها در مشهد

علی اکبر روحی در گفتگو با خبرنگار شرق‌نگار بیان کرد: طرح فرهنگی «چکامه و چهره به چهره» از سال ۱۳۸۰ به پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تهران با مشارکت کانونهای فرهنگی و هنری آغاز شد و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور […]

علی اکبر روحی در گفتگو با خبرنگار شرق‌نگار بیان کرد: طرح فرهنگی «چکامه و چهره به چهره» از سال ۱۳۸۰ به پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تهران با مشارکت کانونهای فرهنگی و هنری آغاز شد و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و موسسه ترویج فعالیت های قرآنی، با هدف نقش آفرینی در پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه و با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شده است. مجری این در طرح استان خراسان رضوی کانون و موسسه شهید روحی است.

وی افزود: با توجه به نقش مربیان در اجرای این طرح تلاش شده است ضمن انتخاب مربیان متعهد و مجرب به ویژه مربیانی که درطرح چهره به چهره فعالیت می نمایند نسبت به توانمندسازی آنها در حوزۀ آسیب های مرتبط با خانواده و اعتیاد از طریق آموزش های لازم اقدام گردد.

مدیر کانون شهید روحی تصریح کرد: به همین منظور گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی و به همراه اولین رویداد باشگاه «نوجوانانه دعوت» در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این دوره با حضور اساتید حجت الاسلام حسینی زهان، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با موضوع «بایسته های اخلاق تبلیغ» و دکتر مجتبی محمودی
مدیرکل اسناد و کتابخانه ملّی منطقه شرق کشور با موضوع «مهارت های سواد رسانه ای» و حجت الاسلام افکار، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با موضوع «معرفی ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه» به ارایه بحث خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین دکتر سبزی‌کاران مشهدی، رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز سرفصل «مهارت های مواجهه با نوجوان و معرفی مراکز مشاوره آموزش و پرورش استان جهت ارجاع دانش آموزان» و استاد حجت رضازاده مبحث «استاد مهارت های ارتباط موثر» و «تجربه نگاری و مدیریت حلقه تربیتی نوجوان» را ارایه خواهند کرد.

روحی یادآور شد: این گردهمایی ساعت ۷:۴۵ صبح الی ۱۶:۳۰ پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل مشهد مقدس، خیابان صاحب الزمان (عج) ۱۴ ، ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی، طبقه سوم برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند از طریق این لینک ثبت نام در سایت https://mketab.ir/ اقدام نمایند

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.