بایگانی‌های رفاه و تامین اجتماعی - پایگاه خبری تحلیلی شرق نگار

۲۸خرداد
این افراد با ۲۰ سال سابقه می‌توانند بازنشسته شوند+ جزئیات قانون جدید

این افراد با ۲۰ سال سابقه می‌توانند بازنشسته شوند+ جزئیات قانون جدید

افرادی که هنگام اجرای قانون کمتر از ۱۵ سال سابقه بیمه داشته‌اند، باید ۵ سال بیشتر از شرایط قبلی سابقه پرداخت کنند.

۲۳اسفند
تعیین مزد کارگران برای شش ماهه اول تصویب شد
۱۸اسفند
کالابرگ این گروه امروز شارژ شد

کالابرگ این گروه امروز شارژ شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کالابرگ افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی امروز ١٨ اسفند ماه فعال شد.

۱۳اسفند
خبر مهم درباره پرداخت حقوق اسفندماه کارمندان

خبر مهم درباره پرداخت حقوق اسفندماه کارمندان

حقوق اسفند کارمندان دولت بدون تاخیر پرداخت خواهد شد.

۰۴بهمن
نحوه تعیین عیدی کارگران و کارمندان + زمان واریز عیدی

نحوه تعیین عیدی کارگران و کارمندان + زمان واریز عیدی

رقم دقیق و زمان واریز عیدی براساس بخشنامه سازمان برنامه و بودجه تا ۹٠ روز کاری تعیین شد و اجرایی می‌شود.

۱۸دی
گوشت، حبوبات و برنج از سبد معیشتی حذف شد

گوشت، حبوبات و برنج از سبد معیشتی حذف شد

گفتگوی نوری قزلجه نشان می‌دهد سبد رفاهی مدنظر دولت نسبت به دو سال گذشته کوچکتر شده و سه قلم گوشت، حبوبات و برنج و از آن حذف شده است.

۳۰آذر
مدارس و ادارات فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شوند

مدارس و ادارات فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شوند

سخنگوی دولت اعلام کرد در راستای پاسداشت ارزش‌های خانواده و آیین‌های کهن ایرانی در شب یلدا و با مصوبه‌ی هیئت وزیران، ادارات، مدارس و موسسات دولتی فردا با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.

۰۷آبان
بوستان شهربانو بسیج / گامی بزرگ در حفظ نشاط اجتماعی بانوان مشهد مقدس

بوستان شهربانو بسیج / گامی بزرگ در حفظ نشاط اجتماعی بانوان مشهد مقدس

در راستای حمایت همه جانبه از دختران و بانوان و با پیگیری‌های اعضای شورای شهر، بوستان شهربانو بسیج بانوان در مشهد افتتاح شد.

۱۷شهریور
افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد گلبهار با حضور مسئولان کشوری و استانی

افتتاح ساختمان جدید کمیته امداد گلبهار با حضور مسئولان کشوری و استانی

همزمان با هفته دولت و با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، فرماندار، امام جمعه، رئیس کمیته امداد گلبهار و جمعی از مسئولان، ساختمان اداری کمیته امداد گلبهار افتتاح شد.