به گزارش شرق نگار به نقل از فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان کرد: مرزبانان در گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق به کشف تعدادی شمش نقره قاچاق شدند.
سردار شجاع در ادامه افزود: مرزبانان مستقر در پاسگاه مرزی تپه سفید گروهان ۱۷ شهریور حین گشت در نقطه صفر مرزی تعداد ۴ نفر از اتباع کشور همسایه را که قصد داشتند بصورت غیرمجاز از کشور خارج شوند را مشاهده و دستگیر نمودند.
وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی وسایل همراه آنان موفق شدند ، ۶ قطعه شمش نقره به وزن ۶ کیلوگرم و به ارزش ۳۶ میلیارد ریال را کشف نمایند، لذا متهمین دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح گردیدند.
فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.