0

سفارت این کشور در تهران بازگشایی شد

  • کد خبر : 17482
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۱
سفارت این کشور در تهران بازگشایی شد
وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد سفارت این کشور در تهران بازگشایی شده است.

به گزارش شرق نگار، بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را  بازگشایی شده است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه می‌افزاید: سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.

دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل اوضاع درگیری‌ها دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=17482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.