1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی عنوان کرد:

۱۰۱ بانوی شهید در خراسان رضوی

  • کد خبر : 11387
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۱۰۱ بانوی شهید در خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بیش از ۷ هزار بانو در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند که ۱۰۱ بانوی شهید متعلق به استان خراسان رضوی است.

به گزارش شرق‌نگار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در نشست خبری، با ارائه گزارش آماری در ارتباط با عملکرد ۲ ساله خدمات ارائه شده به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: ۸۱ هزار و ۷۰ وام دانشجویی، ۴۷ هزار و ۱۸۳ وام ضروری، ۵۶ هزار و ۹۲۹ بیمه عمر و حوادث، ۵ هزار و ۵۷۴ مورد وام مسکن و ۴۵۰ مورد مناسب سازی مسکن در استان انجلم شده است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه افزود: تامین زمین برای خانواده‌های ایثارگران واجد شرایط و دارای اولویت در نیشابور، گناباد، بجستان، مه ولات و مشهد، ۳۱ هزار و ۷۵۲ مورد ویزیت در منزل خانواده‌های شهدا و جانبازان، انجام امور مربوط به بیمه ۱۳۸ هزار و ۸۶۶ نفر از خانواده ایثارگران، پرداخت معوقات بیمه ها، ۵ هزار و ۹۰۶ مورد خدمات توان بخشی و تامین ۲ هزار و ۳۸۴ مورد تجهیزات پروتز از دیگر خدمات ما در این خصوص بوده است.

وی با بیان اینکه، ۸۲ جانباز زن و ۵۰ هزار و ۳۱۳ جانباز مرد در خراسان رضوی شناسایی شده اند، یادآور شد: بیش از ۷ هزار نفر از بانو در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند که ۱۰۱ بانوی شهید متعلق به استان خراسان رضوی بوده است.

همچنین در پایان این نشست از کتاب «لاله‌های مجنون»، پویانمایی شهید «احمد نظیف» جوانترین شهید دوران دفاع مقدس، پویانمایی «ناگفته‌های سید علی» با موضوع روایتی از شهادت شهید مدافع حرم رضا سنجرانی، مستند «شوق زندگی» با موضوع معرفی بانوان جانباز ۷۰ درصد و مجموعه داستانی «سنگر ماه» ، رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.