1

گره‌های کور استان با حضور حجت‌الاسلام خلیلی باز می‌شود/ ارزش واقعی سهام پدیده در آینده نمایان خواهد شد

  • کد خبر : 9983
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
گره‌های کور استان با حضور حجت‌الاسلام خلیلی باز می‌شود/ ارزش واقعی سهام پدیده در آینده نمایان خواهد شد
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت الاسلام خلیلی در راس دادگستری خراسان رضوی نگاه خوبی به مسائل اقتصادی استان دارد.

به گزارش شرق‌نگار نصرالله پژمان‌فر با بیان این نکته که فعالیت کارگاهی در پروژه پدیده شاندیز با سرعت شروع شده است، گفت: یکی از موانع بر سر راه انجام معاملات ابنیه در بازار سرمایه، نبود کارشناسی لازم برای آغاز معاملات خواهد بود.

وی گفت: بحث کارشناسی و قیمت‌گذاری سهم از مسائلی است که در سال‌های گذشته باعث بروز مشکلاتی برای پروژه و مردم شده است و خوشبختانه امسال از ظرفیت کمیسیون اصل نود استفاده کردیم و فرابورس پذیرفت تا سهام ابنیه پدیده مشابه نمادهای دیگر بازار توافقی بدون کارشناسی وارد بازار شود.

وی در ادامه گفت: برای اینکه کاری کنیم تا فعالیت کارگاهی تسریع یابد، نیاز است تا سرمایه‌های مردمی از طریق بورس به پروژه تزریق شود و موانع لازم برای این مهم هم باید برطرف شود.

پژمان‌فر افزود: این نکته را باید توجه کرد که بعد از بازگشایی نماد ابنیه، کارشناسی و ارزش‌گذاری سهم باید صروت بگیرد. سرمایه‌ای که در پدیده وجود دارد، زمانی ارزش واقعی خود را نمایان خواهد کرد که مداخلات دولتی حذف شده و تردیدهای سرمایه گذاران نیز کم شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: خوشبختانه با نگاه خوبی که حجت الاسلام خلیلی در راس دادگستری خراسان رضوی به مسائل اقتصادی استان دارند و همچنین ارتباطات خوبی که با قوه قضاییه وجود دارد، بسیاری از گره‌های کوری که در استان ایجاد شده با ورود ایشان باز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=9983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.