6

۱۵ میلیون بوته گل در نوروز ۱۴۰۲ مشهد

  • کد خبر : 6546
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۱۵ میلیون بوته گل در نوروز ۱۴۰۲ مشهد
قائم مقام ستاد مناسبت‌‌‌‌‌های شهرداری مشهد از کاشت ۱۵ میلیون بوته گل در سطح شهر در نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، علی نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فعالیت‌‌‌‌های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲حول پنج محور خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی اجتماعی، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل و برنامه‌‌‌‌‌های ویژه صورت گرفته است.

وی افزود: امسال ۱۵ میلیون بوته گل در سطح شهر خواهیم داشت و ۲ هزار و ۳۴۵ گل باکس نیز خواهیم داشت و هزار و ۵۴۳ المان گل نصب می‌شود که ۴۰ درصد آن در حاشیه شهر مشهد خواهد بود.

وی در مورد ارزاق عمومی و نان نیز عنوان کرد: ۱۳ جایگاه علاوه بر ۱۲ ایستگاه سطح مشهد در خصوص ارزاق عمومی و ۱۱ مکان جهت نانوایی پیش‌بینی شده است و در فروشگاه‌‌‌‌های شهرما نیز فروش ویژه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصد در نطر گرفتن خواهد شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌‌‌‌‌های شهرداری مشهد در ادامه گفت: در حوزه ایمنی شهر، توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۴۰۰ نقطه پارک‌ها، مراکز تجمع و اسکان زائران بازدید شد و ۱۴ خطر احصاء و رفع شد. در راستای راهنمای زائر از ظرفیت ماموران سد معبر استفاده و ۳۸ اکیپ کنترل سد معبر نقش راهنمای زائر خواهند داشت.

حسین مختاری، معاون سازمان پارک‌هاو فضای سبز شهرداری مشهد نیز در ادامه گفت: ۲۱ هزار درخواست در سامانه توزیع نهال رایگان ثبتنام داشته‌ایم که به هر شهروند ۳ اصله درخت تعلق می‌گیرد. در حوزه کاشت درخت در محلات ۲۹ محله انتخاب شده است که با مشارکت شورای اجتماعی محلات در یک محور اقدامات زراعی انجام می‌گردد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=6546

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.