7
در راستای افزایش تعاملات فرهنگی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی

  • کد خبر : 4452
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت‌های مهربانی
تفاهم‌نامه همکاری در راستای افزایش تعاملات فرهنگی فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت های مهربانی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، تفاهم نامه همکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و محمد امین نادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت های مهربانی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مختلف گفت: انعقاد تفاهم نامه فی مابین موسسه مردم نهاد، دانش بنیان و به نوعی مرکز فناوری با اداره کل کتابخانه های عمومی را می توان یک اتفاق موثر و تأثیرگذار دانست.
وی با اشاره به اینکه امروز جهان به سوی عملگرایی در حال حرکت است، افزود: امروزه همه به دنبال خروجی هستند و این خروجی شامل یک رویداد است. در واقع هر چه رویدادهای بیشتری در جامعه خلق شود، رضایت مردم نیز افزایش پیدا می کند و این رضایت باعث افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود.
سبزیان اظهار داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان به دنبال ورود به عرصه های مختلف کتاب محور و دانا محور است و مصداق بارز این مسئله استقرار کتابخانه های عمومی سیار در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای استان به منظور ارائه خدمات کتابخانه ای و حرکت در مسیر دانایی است.
وی همچنین ابراز کرد: از فعالیتهای موثر در هر مقطع زمانی و مکانی برای حرکت پرشتاب تر در مسیر دانایی و آگاهی حمایت خواهیم کرد.

در ادامه محمد امین نادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری سفیر رشد خشت های مهربانی ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم نامه و آغاز همکاری منشأ خیر برای انجام فعالیتهای موثر و مفید با محوریت کودکان در کنار مجموعه کتابخانه های عمومی استان باشد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=4452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.