0

ایران و عربستان برای کاهش تنش دست‌به‌کار شدند

  • کد خبر : 17334
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۴
ایران و عربستان برای کاهش تنش دست‌به‌کار شدند
وزارت امور خارجه عربستان سعودی از گفت‌وگوی وزیر خارجه این کشور و همتای ایرانی‌اش خبر داد.

به گزارش شرق نگار، ایلنا نوشت: وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود، کاهش تنش در منطقه و راه‌های بازگرداندن امنیت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی طی بیانیه خود اعلام کرد: «وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود، کاهش تنش در منطقه و راه‌های بازگرداندن ثبات را مورد بحث و بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=17334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.