به گزارش شرق نگار به نقل از فارس، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۵ کل کشور، اظهار داشت: مردم عزیز! شما میدانید که در سال جاری مجبور شدیم حدود ۶ میلیارد دلار صرف واردات بنزین کنیم. آیا این میزان واردات عاقلانه است؟
او گفت: چرا باید در حالی که مردم در سختی معیشت قرار دارند، ۶ میلیارد دلار از ارزمان را صرف واردات بنزین کنیم؟ چرا مصرف بنزین را کم یا بهینه نکنیم و این پول را به خود مردم ندهیم؟