1
در اوج بی‌پولی شهرداری مشهد!

اجاره ۵۰۰ میلیونی ساختمان آتش‌نشانی مشهد/ واکنش شورای شهر چه خواهد بود؟

  • کد خبر : 11365
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
اجاره ۵۰۰ میلیونی ساختمان آتش‌نشانی مشهد/ واکنش شورای شهر چه خواهد بود؟
نشست خبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اصحاب رسانه در سالن شهدای شهرداری برگزار شد.

آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی‌نیا با اشاره به اینکه بحث تخلفات ساختمانی و ناایمن‌سازی ساختمان‌ها ارتباط مستقیمی با نظارت‌های نظام مهندسی نیز خواهد داشت، گفت: در همین ارتباط اخطارهای فراوانی به ۴۵ ساختمان ناایمن در مشهد داده‌ایم.

وی افزود: این ساختمان‌ها شامل مدارس، مساجد، جایگاه‌های سوخت، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و غیره هستند که باید نواقص این اماکن برطرف شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد همچنین اظهار داشت: باتوجه به فضای کم ساختمان مرکزی قدیمی آتش نشانی مشهد و کمبود جای پارک و همچنین تراکم نیروها در این فضا، مجبور به تغییر و جابجایی این ساختمان شدیم و این جابجایی ماهانه هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بابت اجاره این مکان برای شهرداری هزینه در پی خواهد داشت.

وی در ادامه از استخدام ۲۲۰ آتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی مشهد خبر داد و افزود: منتظر تصویب این طرح هستیم و طبق مصوبات و به علت عملیاتی بودن این سازمان، افرادی که توانایی جسمانی خوبی دارند، به استخدام سازمان آتش‌نشانی مشهد در خواهند آمد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.