5
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی عنوان کرد:

۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در نوروز ۱۴۰۲ مشهد

  • کد خبر : 6848
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در نوروز ۱۴۰۲ مشهد
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی گفت: اسکان زائرین در نوروز امسال با رشدی بی‌سابقه به بیش از ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار،‌ سیزدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائران خراسان رضوی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی در خصوص اقدامات قرارگاه مرکزی زائران خراسان رضوی، گفت: سال گذشته تمام ظرفیت‌های اقامتی رسمی و غیر رسمی استان حدود ۴۰۰ هزار نفر شب مسافر بوده است و این در صورتی بوده که ما توانستیم این آمار را در نوروز ۱۴۰۲ با رشدی بی‌سابقه به ۷۰۰ هزار نفر شب برسانیم و بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری را به مسافرین و زائرین حضرت رضا «ع» ارائه دهیم.

وی گفت: در خصوص خدمات جاده‌ای نیز باید خدمات بهتری ارائه دهیم، همچنین در حوزه سرمایه‌گذاری و حوزه نظارت و تعیین استانداردهای خدمت نیز فعالیت‌های بیشتری را در نظر خواهیم داشت.

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز در خصوص اقدامات مورد نیاز جهت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی ۱۴۰۲ افزود: تعدادی از شرکت‌های خدمات مسافرتی را به صورت رزرو در نظر داشتیم که در صورت کمبود اسکان مسافران، به آن‌ها ارائه دهیم.

وی افزود: در مدت نوروز ۱۴۰۲ در حدود  ۶۲۸۵ هزار نفر اقامت شب در سطح شهر مشهد، و همچنین ۷۲۷۸ نفر اقامت شب نیز در سطح استان خراسان رضوی بوده است.

در ادامه سید محمود مادرشاهیان، رئیس جامعه هتل‌داران خراسان رضویت نیز، گفت: تفاهم نامه‌ای با بیمارستان رضوی جهت استقرار ۴ پایگاه درمانی در سطح شهر مشهد را داشته‌ایم.

وی در خصوص برگشت مبلغ اجاره مکان‌های اقامتی به مسافران نیز، افزود: در هتل‌ها بالغ بر ۳۶۵۲۶ تومان برگشت پول را به زائران را داشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=6848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.