0
در بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد:

انجام بیش از ۲ کیلومتر ریل گذاری فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد

  • کد خبر : 10662
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
انجام بیش از ۲ کیلومتر ریل گذاری فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: بیش از 2 کیلومتر ریل گذاری در فاز اول خط 3 قطار شهری مشهد انجام گرفته و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تست گرم خط3 نیز باشیم.

به گزارش شرق‌نگار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید مهندس کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: امروز با تلاش شبانه روزی پیمانکاران بیش از ۲ کیلومتر ریل گذاری در فاز اول خط۳ انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با همین سرعت روند روسازی و ریل گذاری را توسعه داده و در پایان سالجاری شاهد تست گرم خط۳ باشیم.

کیامرز در ادامه گفت: در بخش سازه ای ایستگاههای فاز اول خط۳ یعنی ایستگاههای شهدا، باب الجواد و ترمینال شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی هستیم . همچنین عملیات معماری این ایستگاهها نیز آغاز شده که تا کنون ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل قطارشهری مشهد : با وجود پیشرفت ۱۰ درصدی در بخش تجهیزات نیازمند کمک دولت و شهرداری مشهد برای تامین منابع لازم برای خرید تجهیزات لازم برای تکمیل این پروژه بزرگ از قبیل ریل سوم، سیگنالینگ و تابلو ها هستیم.

وی افزود: در مورد حفاری مسیر غربی خط۳ نیز اقدامات خوبی انجام پذیرفته و عملیات مونتاژ دستگاه TBM به مراحل آخر خود نزدیک شده است.

امیدواریم با نصب یکی از قطعات بزرگ و اصلی دستگاه به نام ممبرینگ و سپس نصب قطعه حفار(کاتر هد) تا قبل از ۲۲ بهمن ماه امسال شاهد آغاز حفاری در مسیر غربی باشیم.

منبع: شرکت قطارشهری مشهد

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10662

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.