3
معاون سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی عنوان کرد:

حمایت این شرکت از مجموعه‌های دانش‌بنیان با طرح‌های فناورانه

  • کد خبر : 8536
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
حمایت این شرکت از مجموعه‌های دانش‌بنیان با طرح‌های فناورانه
معاون سرمایه‌گذاری شرکت پیشرفته رضوی گفت: هرگونه حمایتی را از مجموعه‌های فناورانه و نوآورانه صورت خواهیم داد.
به گزارش شرق‌نگار، احسان سابقی‌نیا، در حاشیه تور خبری بازدید اصحاب رسانه از شرکت دانش بنیان ” سنجش ابراز پویای آینده” با اشاره به اینکه، شرکت صنایع پیشرفته رضوی زمانی که شرکت‌های دانش‌بنیان تحت پوشش به تمکن مالی رسیدند، دوباره سهام را به خود شرکت می‌فروشد و از شرکت خارج می‌شود، افزود: استارت ورود به حوزه فناوری ما از سال ۹۵ زذه شده است و سعی کردیم فن‌آوران برتر را جستجو و شناسایی کردیم.
وی گفت: کنتورهای هوشمند تولیدی این شرکت بسیار ارزانتر از نمونه‌های خارجی آن است و این در حالی‌ست که فناوری به‌کار رفته در آن بسیار پیچیده‌تر و فناورانه‌تر از نمونه خارجی آن بوده است.
وی در ادامه گفت: سطح شرکت سنجش ابزار پویای آینده که با نام تجاری پویاک شناخته می‌شود در زمان ورود ما، ۸ بود و سعی شد به رشد و توسعه آن کمک شود.
این شرکت تولیدکننده کنتورهای هوشمند آب در بخش کشاورزی و صنعت است که بخش خانگی آن نیز استارت خواهد خورد.
معاون سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی افزود: شیوه حمایت آستان‌قدس از شرکت‌های دانش بنیان، ورود در افزایش سرمایه است.
معاون سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: سطوح فن‌آوری از یک تا ۹ تقسیم می‌شود که از سطح ایده تا تولید انبوه خواهد بود. شرکت صنایع پیشرفته رضوی وقتی از شرکت‌ها حمایت می‌کند که از سطح فن‌آوری ۷ به بالا باشند یعنی نمونه اولیه ساخته شده باشد.
سابقی‌نیا در ادامه افزود: فضای جدید شرکت پویاک که مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع است، کمک زیادی در راستای اشتغال‌آفرینی و افزایش تولیدخواهد کرد و شرکت توانسته شیفت کاری خود را افزایش داده و کنتورهای هوشمند خانگی را در حجم انبوه به بازار عرضه کند.
لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=8536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.