1

ارائه دستاوردهای یکساله ۱۴۰ شرکت در سومین روز از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 10114
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
ارائه دستاوردهای یکساله ۱۴۰ شرکت در سومین روز از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی
مجموعه‌های حاضر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، دستاوردهای یکساله خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

به گزارش شرق‌نگار، ۱۴۰ شرکت حاضر در سومین روز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی و در فضایی به وسعت ۴ هزار و پانصد متر مربع، به ارائه دستاوردهای یکساله خود می‌پردازند.

شرکت صنایع پیشرفته رضوی به جهت برگزاری سلسله رویدادهای دعوت با موضوع فناوری‌های حوزه سلامت و درمان، در این نمایشگاه حضور دارد.

این رویداد شامل سه محور اصلی دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و اقتصاد دیجیتال در سلامت و دو محور ویژه شامل فرزندآوری و دیابت خواهد بود. همچنین علت تعیین محورهای ویژه، جهت ایجاد ضریب اهمیت به دو موضوع نامبرده بوده و طرح های واصله از طرف فناوران تنها منحصر به این دو محور نیز نمی‌باشد.

با توجه به معیار سطح آمادگی فناوری، فناورانی امکان حضور در رویداد دارند را خواهند داشت که حداقل نمونه اولیه محصول یا خدمت خود را در محیط آزمایشگاهی با موفقیت آزمایش کرده باشند. طرح‌های واصله در کمیته‌های تخصصی رویداد، ارزیابی شده و درصورت واجد صلاحیت بودن، وارد فرآیند منتورینگ خواهند شد.

کمیته‌های تخصصی متشکل از صاحب‌نظران صنعتی و دانشگاهی نیز در این رویداد مشارکت خواهند کرد و طی فرآیند منتورینگ، نکات اصلاحی و تکمیلی را جهت ارتقا طرح‌ها به فناواران اعلام می‌کنند. پس از پایان فرآیند منتورینگ، ارزیابی نهایی طرح‌ها، توسط کمیته‌های تخصصی صورت گرفته و طرح‌های نهایی جهت ارائه در روز رویداد معین می‌گردند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، علاوه بر شرکت صنایع پیشرفته رضوی، شرکت‌های گروه سلامت آستان قدس رضوی و همچنین سایر سرمایه‌گذاران از بخش خصوصی نیز در روز برگزاری این رویداد حضور خواهند داشت تا پس از ارزیابی طرح‌ها، درصورت تمایل وارد مذاکرات سرمایه‌گذاری با فناوران گردند.

شایان ذکر است، عقد قراردادهای فروش محصول، تشکیل شرکت‌های زایشی، مشارکت پروژه‌ای و ایجاد بستر تولید انبوه از جمله مدل‌های تامین مالی است که در این رویداد، برای فناوران تدارک دیده شده است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.