7
مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد؛

تدوین ۲۹ درسنامه با محوریت مهارت‌های والدین

  • کد خبر : 8362
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تدوین ۲۹ درسنامه با محوریت مهارت‌های والدین
مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از تدوین ۲۹ درسنامه با محوریت مهارت‌های والدین در بالندگی فرزندان خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

احد فرامرز قراملکی گفت: طی مذاکراتی که با نهاد ریاست‌جمهوری مبنی بر ضرورت ارائه آگاهی‌ها و مهارت‌هایی برای والدین در تربیت زیست عفیفانه فرزندان انجام شد، اجرای این طرح با شعار «زندگی و بالندگی» کلید خورد.

وی در ادامه افزود: عقاید و آداب و رسوم مناطق مختلف کشور نخستین بخشی بود که در این دوره‌ها مورد توجه قرار گرفت و در این نیاز سنجی اصلی‌ترین بحث مطالعه عناصر بوم شناختی و زبانی بود.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در خصوص گام‌های بعدی این دوره، افزود:  در مورد تحقیقات گسترده‌ای که در غرب و به ویژه در حوزه اخلاق فمنیستی انجام شده، پژوهش‌های وسیعی انجام شد که آورده این پژوهش‌ها طراحی و تدوین ۲۹ درسنامه با محوریت مهارت‌های والدین در بالندگی فرزندان بود.

وی برخی از موضوعات این درسنامه‌ را به شرح زیر اعلام کرد: عشق بی پایان والدین به فرزندان و جهت دهی این عشق به سمت بالندگی و سلامت آنان، ریشه درونی این بالندگی و سلامت، توانایی‌های درونی شگفت انگیز فرزندان، استفاده از توانمندی در سلامت و بالندگی، عفت و خود مراقبتی و… برخی از موضوعات این ۲۹ درسنامه است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=8362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.