2

آغاز به کار طرح سراسری دیدار در مشهد

  • کد خبر : 11417
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
آغاز به کار طرح سراسری دیدار در مشهد
طرح سراسری «دیدار» امروز با حضور فرماندار مشهد به صورت پایلوت در این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش شرق‌نگار، محسن داوری، در حاشیه آغاز به کار سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار (طرح دیدار) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تفاهمی که انجام شد در این طرح، تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقلام اساسی را بین ۸ تا ۳۰ درصد زیر قیمت مصرف‌کننده عرضه خواهند کرد و طرح دیدار یکی از طرح‌هایی است که با رویکرد خدمت به معیشت است.

از ویژگی‌های این طرح می‌توان به این نکته اشاره کرد که در زمان مراجعه فرد به فروشگاه‌، حتی کالاهای اساسی که هیچ جای دیگر تخفیفی ندارند با هشت درصد و در بقیه کالاها تا ۳۰ درصد و حتی در بعضی از کالا تا ۴۰ درصد تخفیف خرید کنند.

این طرح ابتدا در مشهد و سپس در بقیه شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد. نظارت بر این فروشگاه‌ها هم انجام می‌شود و اگر گران فروشی یا تخلفی صورت گیرد برخورد خواهد شد.

داوری اظهار کرد: ویژگی دیگر این طرح این است که ارگانها و افرادی که با این فروشگاه‌ها تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند، با توجه به اعتباری که محل کار آنها برای افراد در نظر گرفته می‌توانند از فروشگاه خرید کنند و از تخفیف مورد نظر بهره‌مند شوند. یعنی اگر محل کار یک شخص ۲۰ میلیون ریال برای هر فرد طرح تفاهم نامه امضا کرده باشد، می‌تواند علاوه بر تخفیف تا سه برابر آن مبلغ را خرید نموده و طی اقساط از حقوق خود پرداخت نماید.

فرماندار مشهد گفت: این طرح پس از مشهد در بقیه شهرستانهای استان نیز قرار است اجرایی شود. نظارت بر این فروشگاه ها هم انجام می‌شود و اگر گران فروشی یا تخلفی صورت گیرد برخورد خواهد شد.

همچنین به گفته مسوولان اجرای طرح “دیدار” خرید آسان در مینی پی، خرید کالای اعتباری بدون افزایش قیمت و باحفظ تخفیفات خریدنقدی برای مشتریان، وجود اعتبار دایمی برای خریداران به گونه ای که هرقسطی که پرداخت گردد بار دیگر به همان میزان شارژمی‌شود از جمله مزایای این طرح است.

همچنین امکان خرید درسراسرکشور و بدون محدودیت استانی برای مشتریان، خرید آسان ازطریق ارایه کدملی به صندوق دار پس ازخرید بدون نیاز به مراجعه به هیچ بانکی وبدون پرداخت هیچ گونه بهره، کارمزد و یا سود بانکی و وجود تمامی کالاهای اساسی معیشتی وتنظیم بازار در فروشگاه ها و وجود تخفیفات دایمی درکل سال برای تمامی گروه های کالایی از دیگز مزایای این طرح است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.