6

فعالیت پردیس سینمایی مهر سبزوار بعد از گذشت سه سال تعطیلی

  • کد خبر : 5938
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
فعالیت پردیس سینمایی مهر سبزوار بعد از گذشت سه سال تعطیلی
پردیس سینمایی مهر سبزوار پس از حدود سه سال تعطیلی در 22 آذر ماه 1401 دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سوسن محمدزاده رییس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: فعالیت دوباره پردیس سینمایی “مهر” سبزوار که از مدتها قبل تعطیل شده بود، با نمایش سه فیلم از سرگرفته شد.
محمد زاده با اشاره به اینکه درجه کیفی این پردیس سینمایی مدرن است افزود: تعطیلی پردیس سینمای سبزوار به قبل از شیوع کرونا برمی گردد، لذا سرمایه گذاران این سینما قصد بازسازی آن را داشتند و به همین دلیل سینما به طور موقت تعطیل بود.

وی بیان کرد: پردیس سینمایی “مهر” سبزوار، متعلق به موسسه فرهنگی – هنری بهمن سبز است که در جریان بازسازی، یک سالن آن به پنج سالن پیشرفته با ۴۰۹ صندلی تبدیل و امروز کارت پروانه بهره برداری آن توسط سازمان سینمایی در تهران صادر شد.

محمدزاده اظهار داشت: پردیس سینمایی “مهر” سبزوار فعالیت مجدد خود را از امشب با نمایش سه فیلم “لوپتو”، “پسر دلفینی” و “طبقه یک و نیم” آغاز می کند و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت گیشه هفت نسبت به تهیه ی بلیط اقدام کنند.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از پنج سالن جدید پردیس سینمایی “مهر” سبزوار، یک سالن ویژه کودک است و از شبهای آینده فیلمهای بیشتری در این سالنها به نمایش درخواهد آمد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.