به گزارش شرقنگار، طی چندروز اخیر دریافت پیامک واریز مبلغ ۴۰ هزار میلیاردتومان به حساب یک شهروند در استان کرمان خبرساز شده بود؛ این فرد در گفت وگو با برخی رسانهها و نیز انتشار کلیپی موضوع را رسانهای کرده بود.
خبرنگار ایرنا پیگیر موضوع بود و با متولیان شعب بانک آینده در کرمان نیز تماس گرفت که این افراد ضمن اینکه گفتند موضوع مربوط به تهران است، پاسخ بانک آینده در پایتخت به این رویداد را شامل خطای فنی و سیستمی اعلام کردند.
روابط عمومی بانک آینده در این زمینه توضیح داده است: اخیرا برخی مشتریان بانک آینده پیامکی مبنی بر واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی و از سوی دستاندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمتدهنده مرتبط بوده که با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینهای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.
منبع: اقتصادنیوز