2

سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار/ دیداری که مردم منتظرش هستند

  • کد خبر : 11433
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۱
سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار/ دیداری که مردم منتظرش هستند

شرق‌نگار- طرح سراسری دیدار یا همان سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار دیروز در مشهد و با حضو فرماندار و جمعی از مدیران شهری آغاز به کار کرد. از تبلیغات رسانه‌ای اعم از سایت‌های خبری و بیلبورد و تلویزیون‌های شهری صورت گرفته و تشویق مردم جهت استقبال از این طرح که بگذریم، […]

شرق‌نگار- طرح سراسری دیدار یا همان سکوهای دائمی عرضه کالاهای اساسی، معیشتی و تنظیم بازار دیروز در مشهد و با حضو فرماندار و جمعی از مدیران شهری آغاز به کار کرد.

از تبلیغات رسانه‌ای اعم از سایت‌های خبری و بیلبورد و تلویزیون‌های شهری صورت گرفته و تشویق مردم جهت استقبال از این طرح که بگذریم، انصافا باید به تصمیم‌گیرندگان و مسئولان اجرای این طرح که مستقیما بر معیشت مردم و تنظی بازار تاثیر می‌گذارد، دست‌مریزاد گفت..

طرحی که فرد در زمان مراجعه به فروشگاه‌، حتی کالاهای اساسی که هیچ جای دیگر تخفیفی ندارند را با هشت درصد و در بقیه کالاها تا ۳۰ درصد و حتی بعضی از کالاها را با ۴۰ درصد تخفیف می‌تواند خریداری کند.

این طرح در مشهد اجرایی شد و در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز اجرا خواهد شد و سعی شده در این طرح، همه‌چی به نفع فردی که کالایی را خرید می‌کند، باشد.

فرد در این طرح می‌تواند با توجه به اعتباری که از محل کار خود و بعد از امضای تفاهم‌نامه همکاری آن ارگان با فروشگاه‌ دریافت می‌کند، از آنجا خرید کرده و از تخفیف مورد نظر بهره‌مند شود.

 

 

در این طرح، فرد می‌تواند چندبرابر بودجه خود خرید کرده و مبلغ آن را به‌صورت قسطی بازگرداند. حتی قسطی که فرد پرداخت می‌کند نیز بدون سود و مبلغ آن بسیار کم خواهد بود.

این خرید مزیت دیگری هم دارد و آن عدم ارائه ضمانت‌های لازم برای کالایی است که خرید می‌کنیم و خرید این آن کالا تنها با ارائه کد ملی فرد به متصدی فروشگاه و کسر از اعتبار تخصیص‌یافته به وی، صورت می‌گیرد.

میزان اعتبار تخصیص‌یافته به فرد متغیر خواهد بود و وی می‌تواند در حدود ۳ برابر اعتبار را کالا خریداری کرده و اقساط خود را در ماه‌های بعد پرداخت نماید.

اجرای این طرح از آن جهت حائز اهمیت است که در شرایط کنونی بازار و نوسانات ارز، می‌تواند کمک حال خانوارها بوده و دغدغه بخشی از مردم در تهیه کالاهای موردنیاز علی‌الخصوص ارزاق موردنیاز شب عید را کمتر کند.

دیروز و در جریان اجرای این طرح با حضور فرماندار شهر مشهد، بسیاری از مشتریان حاضر در فروشگاه، خرید خود را به‌ آسانی و تنها با ارائه کد ملی به متصدی فروشگاه انجام داده و کالای موردنظرشان را با تخفیفات بسیار خوبی خریداری کردند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11433

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.