7

افزایش ۲۰۷ هکتاری فضای سبز مشهد

  • کد خبر : 4503
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
افزایش ۲۰۷ هکتاری فضای سبز مشهد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرانه فضای سبز در یازده ماه گذشته از ۱۸.۷ مترمربع به ۱۸.۹ مترمربع به ازای هر شهروند رسیده که با توجه به مقیاس بسیار، کار بزرگی است زیرا ۲۰۷ هکتار به فضای سبز افزوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، “حسن موحدیان” در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: پیشاپیش روز قلم را به تمام نویسندگان متعهد ایران و مشهد تبریک گفته و از نویسندگان فقید، سعید تشکری یاد میکنم، در بدنه شهرداری نیز نویسندگانی داریم که باید از آنان حمایت شود.
وی ادامه داد: شهرداری نهادی مردمی و برای خدمت به مردم است و نباید دیگر دستگاه‌ها انتظار اجرای تمامی کارها را از ما داشته باشند. ما مطابق قانون و بر اساس وظیفه ذاتی کارها را انجام می دهیم.
به گزارش شرق‌نگار، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان درباره ۱۴ تیر و سالگرد ربوده شدن خبرنگاران و دیپلمات‌ها توسط رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد با توجه به قدرت وزارت خارجه، این افراد به کشور بازگردانده شوند.
موحدیان در ادامه آغاز به‌کار شورای شهر را ۱۱ ماه پیش عنوان کرد و بیان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری فراز و فرودهایی داشتیم اما دوستان من به صورت تیم هماهنگ و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند که نتیجه آن انجام اقدامات بزرگ و خوب مثل بازگشایی معابر پادگان است که برای مردم تبدیل به آرزو شده بود.
وی درباره خدمات انجام گرفته در حوزه خدمات شهری اضافه کرد: در این حوزه و درباره استانداردسازی بوستان‌های سطح شهر اقدامات مناسبی انجام شده است زیرا در شعارهای‌مان توجه ویژه به بانوان را قرارداده بودیم و بوستان‌های ویژه بانوان یکی از این موارد است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مناسب سازی پارک‌ها برای معلولان، توسعه صنعت محیط‌زیست مشهد و ساماندهی مشاغل را از کارهایی دانست که کمتر دیده شده و اما تلاش‌های موثری انجام شده است.
وی تبلیغات محیطی، نمایشگاه گل و گیاه را از دیگر اقدامات انجام گرفته دانست و درباره افزایش سرانه فضای سبز گفت: سرانه فضای سبز در ۱۱ ماه گذشته از ۱۸.۷ مترمربع به ۱۸.۹ مترمربع به ازای هر شهروند رسیده که با توجه به مقیاس بسیار، کار بزرگی است زیرا ۲۰۷ هکتار به فضای سبز افزوده شده است

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.