5
مدیر کل استاندارد خراسان رضوی خبر داد:

اجرای طرح سفیران استاندارد در خراسان رضوی

  • کد خبر : 14020
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
اجرای طرح سفیران استاندارد در خراسان رضوی
مدیر کل استاندارد خراسان رضوی از اجرای طرح سفیران استاندارد با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری مدیر کل استاندارد خراسان رضوی با اصحاب رسانه برگزار شد.

سید محمدرضا سجادی، در ابتدای نشست با اشاره به طرح رتبه‌بندی نان و نانوایی‌ها، گفت: رتبه‌بندی کیفیت نان و نانوایی‌ها در مرحله اجرا است و ترویج نان کامل، یعنی نانی که به صورت کامل پخته شده باشد نیز از برنامه‌های ما خواهد بود.

وی افزود: در خصوص نشان‌ها، شیوه نامه جدید درجه‌بندی کیفیت برای کالاها در نظر گرفته شده است و نیازمند اطلاع رسانی بهتری به مردم نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به طرح سفیران استاندارد، خاطرنشان کرد: این طرح با امضای تفاهم‌نامه مشترک با آموزش و پرورش شکل گرفته و از دانش آموزان جهت آموزش در این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی اظهار داشت: آئین تقدیر از واحد‌های نمونه در ۲۳ مهرماه برگزار شده و از صد واحد نمونه در سطح کشور که ۱۴ مورد آن مربوط به و به واحدهای نمونه استانی هستند، انجام خواهد شد.

سجادی افزود: طرح سنجش نرخ کیفیت نیز توسط این اداره کل در دست اقدام است که ارتباط بین مردم و رضایت آن‌ها از میزان کیفیت کالاها در این طرح گنجانده شده است.

وی در خصوص استانداردهای جدید تدوین شده نیز خاطرنشان کرد: این استانداردها شامل برچسب انرژی در ساختمان‌های اداری، استاندارهای حوزه خدمات، خانه‌های سالمندان، مراکز آموزشی ، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بوده و انواع آفت‌کش‌ها و سموم نیز باید تمامی آزمایشات لازم در حوزه استاندارد را انجام داده باشند.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=14020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.