9

نقش رسانه در ترویج معروف

  • کد خبر : 13256
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
نقش رسانه در ترویج معروف
مدیر روابط‌عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی از اهمیت نقش رسانه‌ها در تبیین و ترویج امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، شوکت سالاری، مدیر روابط‌عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در گفت‌وگو با رادیو خراسان اظهار کرد: رسانه نقش بی‌بدیلی در انتقال آداب، رسوم و فرهنگ‌های مختلف در تمام حوزه‌ها به آحاد جامعه دارد. در احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح عمومی هم رسانه‌ها می‌توانند ایفای نقش کنند و نباید از این امر غافل شویم.

وی افزود: فرصت خوبی است به دلیل اینکه نزدیک به روز خبرنگار هستیم از همین بستر استفاده کنیم و از همکاری و مساعدت صداوسیمای خراسان رضوی در همکاری و پوشش کامل و جامع برنامه‌های ستاد و شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح استان تقدیر و تشکر کنیم. این موضوع کمک بسیار مطلوبی در امر ترویج و نهادینه‌شدن فریضتین خواهد کرد.

سالاری تصریح کرد: همچنین خبرگزاری‌های ایکنا، بسیج، مهر، فارس، شهرآرا، پاژ نگار، رخداد پرس در یک سال گذشته برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد و شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همکاری خوبی داشته‌اند و امیدواریم در آینده شاهد مساعدت بیشتری از رسانه‌ها در تبیین این امر واجب در سطح جامعه باشیم.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از طرف خودم و سایر همکارانم در بخش‌های مختلف ستاد استان، روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران رسانه‌های مختلف که در کنار ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستند تبریک عرض کنم و خاصه به خبرنگاران فعال ستاد شهرستان‌های چناران، سبزوار، گناباد، طرقبه شاندیز، درگز، داورزن، نیشابور، قوچان، ششتمد، گلبهار و تایباد که الحق و الانصاف در تمام برنامه‌های مرتبط با ستاد همکاری دارند و برای احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تلاش می‌کنند.

منبع: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=13256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.