2

هشتمین نشست بچه‌های رستا توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود

  • کد خبر : 10262
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
هشتمین نشست بچه‌های رستا توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» با موضوع نقش ایمان و امید در خودباوری و خوداتکایی فردا سه‌شنبه ۲۱ آذر توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش شرق‌نگار، هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه های رستا» با موضوع نقش ایمان و امید در خودباوری و خوداتکایی با حضور محمدتقی اوحدی رئیس مجتمع آموزشی نورالمهدی (عج) فردا سه‌شنبه ۲۱ آذر توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور بچه‌های رستا توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. این برنامه در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرا شده و فرهنگسرای سلامت یکی از برگزار کنندگان نشت بچه‌های رستا است.

در این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور دوستان، همکلاسی‌ها و هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و سوال و پرسش خود را بیان کنند. شعار هشتمین نشست برنامه «با دانایی، توانایی پرواز می سازم» است.

این‌برنامه امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۶ در مجتمع آموزشی نورالمهدی (عج) واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند برگزار می‌شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.