0

دومین حکم مرگ برای کارگردان آزارگر

  • کد خبر : 12345
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
دومین حکم مرگ برای کارگردان آزارگر
کارگردان سینما که متهم به آزار دختران نوجوان است پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران برای دومین بار به اعدام محکوم شد. پیش از این، حکم اعدام متهم در دیوان عالی کشور نقض شده بود‌. همدست این متهم که دختران را شکار می‌کرد به ۲۰ سال حبس محکوم شده‌است‌.‌

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات قضایی – پلیسی در این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۱ و با طرح شکایت‌های مشابه از کارگردان جوان سینما به اتهام آزار و اذیت شیطانی آغاز شد. به گفته شاکیان، پس از دوستی با یکی از مربیان زن آموزشگاه موسیقی، او با طرح ادعای عجیبی آنها را گرفتار دام کارگردان می‌کرد.

یکی از شاکیان که دختر دانش‌آموزی بود در تحقیقات گفت: «در جریان رفت‌وآمد به آموزشگاه هنری با یکی از مربیان که زن جوانی بود آشنا شدم. او مدعی بود کارگردانی را می‌شناسد که می‌تواند انرژی منفی را از بدنم خارج کند. آن‌قدر درباره این موضوع حرف زد که قبول کردم همراه او به دیدن کارگردان بروم.

کارگردان جوان وقتی مرا دید، گفت ارتباطات ماورایی دارد و بعد هم مدعی شد شیاطین مرا احاطه کرده‌اند، اما گفت نگران نباش، چون هنوز دختری نوجوان هستی و روحت پاک است، به‌زودی از دست آنها رها می‌شوی و به همه خواسته‌هایت می‌رسی. او از خانم مربی خواست ما را تنها بگذارد و بعد گفت باید بدون لباس باشی.

او با این ترفند مرا آزار داد و عنوان کرد نباید با کسی در این‌باره حرف بزنم تا بتوانم به خواسته‌هایم برسم. وقتی به خانم مربی اعتراض کردم، مدعی شد این روش آقای کارگردان است و خودش هم برای بیرون کردن انرژی‌های منفی از وجودش سراغ همین کارگردان آمده بود‌.»

پس از ثبت شکایت دختران نوجوان، دو متهم دستگیر شده و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد. در جلسه دادگاه که در شعبه ششم برگزار شد، دختران نوجوان به تشریح ماجرا پرداختند و برای کارگردان و خانم مربی درخواست مجازات کردند.

سپس دو متهم در جایگاه قرار گرفتند اما منکر اتهامات خود شدند. پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها قضات وارد شور شدند و کارگردان جوان را به اعدام محکوم کردند. همدست او هم به حبس محکوم شد.

با اعتراض متهمان به این رای، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات حکم اعدام را نقض و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه ارسال کردند.این بار آقای کارگردان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک محاکمه شد.‌

در این جلسه دادگاه، دختران دوباره به طرح شکایت پرداخته و به تشریح نحوه گرفتار شدن خود در دام متهمان پرداختند.

آقای کارگردان هم‌ منکر اتهامش شد و آنها را رد کرد‌.مربی آموزشگاه هم مدعی شد خودش هم قربانی متهم شده است.

در پایان، قضات وارد شور شده و کارگردان آزارگر را به اعدام‌ و‌خانم‌ مربی را به ۲۰سال زندان محکوم کردند. این رای قابلیت اعتراض به دیوان عالی کشور را دارد .

منبع: صاحب خبر

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=12345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.