5

ورود ۵۴ داوطلب کنکور دارالاکرام مشهد به دانشگاه

  • کد خبر : 5477
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
ورود ۵۴ داوطلب کنکور دارالاکرام مشهد به دانشگاه
54 داوطلب کنکور موسسه دارالاکرام مشهد در سال تحصیلی جاری به دانشگاه‌های سراسر کشور راه پیدا کردند.

شرق‌نگار: گرچه دنیا عوض شده و تغییرات بسیار بیش از گذشته است و شغل‌های جدید به سرعت ایجاد و شغل‌های زیادی نیز حذف می‌شوند و امروزه آموزش از طریق مراجع آنلاین در دسترس همگان است  و دیگر مثل گذشته، رفتن به دانشگاه هدف نیست و گرفتن مدرک بالاتر هم لزوما کار خوبی به حساب نمی‌آید، اما کماکان دانشگاه ابزاری است در خدمتِ رساندنِ افراد به شغلی مناسب و درآمدی درخور.

 یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در جوامع، تحصیل و آموزش و پرورش است و جامعه‌ای می‌تواند به توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آرامش روحی و روانی برسد که تعداد تحصیلکرده‌های آن رو به افزایش و سطح بی‌سوادی در آن به صفر رسیده باشد؛ بنابراین همچنان دانشگاه‌ها نقش بسیاری در توسعه‌ی فرهنگی، رشد جامعه، افزایش فهم و فراست و دانش و بینش و انتخاب سبک زندگی سالم‌تر ایفا می‌کنند.

در این میان موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد که با توزیع امکانات و فرصت‌های برابر در تمام مناطق و در میان تمامی اقشار جامعه به مقابله با بحران‌های ناشی از فقر و نابرابری و نارسایی می‌پردازند و با خلق یک نظام عادلانه‌ی آموزشی در تامین علائق و خواسته‌های جامعه‌ی هدف خود می‌کوشند، از اهمیت دانشگاه در زندگی مخاطبان خود و خلق فرصت‌های برابر اجتماعی غافل نیستند.

موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام مشهد حامی تحصیل و آموزش کودکان و نوجوانانیست که استعدادهایشان به علت نبودِ مراقبانِ اصلی در خطر از دست رفتن قرار گرفته‌اند. این موسسه از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده است با کمک‌های حامیان و بانیان داخل و خارج ایران بسته‌های حمایتی پنج‌گانه را در حوزه‌های آموزش، معیشت، درمان، مشاوره و روانشناسی و فرهنگ و هنر و ورزش به دانش‌آموزان بورسیه شده خود ارائه می‌دهد.

موسسه دارالاکرام در ۲۵ شعبه و بیش از ۱۰۰ شهر ایران در کنار بیش از ۷ هزار دانش‌آموز است و آنها را تا رسیدن به دانشگاه همراهی می‌کند.

 در سال تحصیلی جاری ۵۴ داوطلب کنکور دارالاکرام مشهد موفق به راهیابی به دانشگاه شدند که در این میان ۳۶ نفر از پذیرفته‌شدگان دختر و ۱۸ نفر نیز پسر بودند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.