16

چرا رضا شیران خراسانی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مقدس مناسب است؟

  • کد خبر : 2432
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۲
چرا رضا شیران خراسانی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مقدس مناسب است؟

چرا رضا شیران خراسانی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مقدس مناسب است؟ با نگاه به سوابق مدیریتی، تقنینی، نظارتی و اجرایی رضا شیران خراسانی به ۸ دلیل زیر وی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مناسب است : ۱٫ شیران دانش آموخته دکتری حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. ۲٫ در مجلس دهم نماینده مردم […]

چرا رضا شیران خراسانی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مقدس مناسب است؟
با نگاه به سوابق مدیریتی، تقنینی، نظارتی و اجرایی رضا شیران خراسانی به ۸ دلیل زیر وی برای تصدی سمت شهرداری مشهد مناسب است :
۱٫ شیران دانش آموخته دکتری حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.
۲٫ در مجلس دهم نماینده مردم شریف مشهد و کلات بوده و به علت ۳ سال حضور مستمر در کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور، تسلط فراوانی به مسائل بودجه ای و تامین منابع مالی برای اجرای پروژه های مدیریت شهری را دارد.
۳٫ بنا به شواهد موجود او تامین کننده اصلی بودجه ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد در حاشیه شهر مشهد بوده است.
۴٫ شیران در سال ۱۳۹۷ توانست با استفاده از توان، ارتباطات و دانش قانونی اش، اولین سند تهاتر بدهی های شهرداری مشهد با طلب شهرداری از دولت به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان را اجرایی کند. تین اقدام وی جهش بزرگی در تسریع و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری بود.
۵٫ با توجه به تسلط فراوان شیران به مسائل اجرایی و عمرانی، وی تمام دوران نمایندگی اش را صرف نظارت بر پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه مشهد و کلات از توسعه و بهسازی شبکه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب حاشیه شهر مشهد گرفته تا  آسفالت راه های صعب العبور کلات و از آبرسانی به روستاهای حاشیه شهر مشهد گرفته تا عمران و توسعه منطقه شهری مهرگان نمونه ای از اقدامات وی می باشد.
۶٫ ا ین مسائل توجه شیران را از مسائل اجتماعی بازنداشت و او با توجه به دغدغه اش در رفع آسیبهای اجتماعی، توانست با تامین بودجه کافی مسبب توسعه شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)، افزایش بودجه مستمری بگیران بهزیستی مشهد و کلات و بهسازی و بازسازی مراکز نگهداری زنان و دختران بی سرپرست شود.
۷٫ شیران خراسانی ۸ سال به طور مداوم مشاور عالی محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود و در کنار قالیباف نقش مهمی در به ثمر رساندن پروژه بزرگ اتوبان امام علی(ع) تهران را داشت که این پروژه با طول ۵۲ کیلومتر بزرگترین بزرگراه خاورمیانه است.
۸٫ شیران دارای ارتباطات ملی در سطح بالا و  شناخت عمیق محلی از شبکه مسائل مشهد است، فردی است که میتواند با  تعامل با سرمایه های اجتماعی شهر بهشت و توزیع قدرت و امکانات مدیریت شهری میان مناطق محروم و حاشیه شهر و تمرکز زدایی، شهر را ارزان اداره کند و با توجه به مناطق کم برخوردار رنگ محرومیت را از چهره مردمان شهر امام مهربانی ها بردارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.