15

همدلی و همراهی مردم و مسئولان با ناجا،‌ رمز موفقیت پلیس است

  • کد خبر : 1039
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
همدلی و همراهی مردم و مسئولان با ناجا،‌ رمز موفقیت پلیس است
جانشنين فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي، همدلي و همراهي مردم و مسئولان با ناجا را رمز موفقيت پليس دانست.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار ابراهیم قربان زاده” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چناران توفیق خدمت به مردم را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از جمله افتخارات بزرگ پلیس خراسان رضوی عنوان کرد و با اشاره به امنیت مطلوب و رضایتبخش حاکم بر استان، بر ارتقای سطح امنیتی و انتظامی جامعه تأکید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه سخنان خود یاد دانشمند برجسته کشورمان “شهید محسن فخری زاده” را گرامی داشت و گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و لحظه ای از این امر فروگذار نخواهند بود و در اینجاست که نقش همدلی و همکاری مردم و مسئولان در ایستادگی و خنثی کردن توطئه های آنان، اهمیت پیدا می کند.
وی در ادامه به پیام اخیر مقام معظم رهبری در قدردانی از پلیس اشاره کرد و آن را سند افتخار نیروی انتظامی برشمرد و همرامی و همدلی مردم و مسئولان با ناجا را ضامن موفقیت پلیس در اجرای بهینه طرح های انتظامی و امنیتی عنوان کرد.

شایان ذکر است: امام جمعه، فرماندار و دادستان چناران نیز در این مراسم طی سخنانی بر نقش مهم پلیس چناران در کاهش معضلات و جرایم مهم شهرستان تأکید و بر حمایت خود از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار، تأکید کردند.

در این مراسم “سرهنگ قربانعلی حیدر پور” طی حکمی بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی و از تلاش های “سرهنگ بهنام اویسی” قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.