3
در مشهد اتفاق افتاد:

برگزاری نمایشگاه هنری به نفع بیماران بورگر

  • کد خبر : 11172
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
برگزاری نمایشگاه هنری به نفع بیماران بورگر
نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش و عکاس خراسانی در حمایت از مبتلایان به بیماری بورگر در گالری آذرنور مشهد برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، نمایشگاه عکاسی و نقاشی که به همت لیلا پیرداوری، امین رحیمی و آذر انور حسینی در حمایت از مبتلایان به بیماری بورگر برپا شد با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۰ اثر عکاسی و نقاشی به نمایش درآمد. در بخش عکاسی عکس‌هایی با سبک‌های مختلف از جمله عکاسی آسمان شب، عکاسی خیابانی، حیاط وحش، انتزاعی و چهره‌های ماندگار عرضه شد.

عمده آثار ارائه شده در بخش نقاشی به سبک اکسپرسیونیسم بود که در آن هنرمند احساسات و عواطف درونی خود در لحظه را بر روی بوم می‌آورد.

از هنرمندان برجسته‌ی خراسانی بخش نقاشی که آثارشان به‌صورت رایگان در اختیار انجمن حمایت از بیماران بورگر قرار داده شده بود می‌توان به لیلا پیرداوری، آذر انورحسینی و همچنین مرحوم اکبر زرین مهر و مرحوم بهناز دانشور اشاره کرد و در بخش عکاسی نیز آثاری از امین رحیمی، هاشم جوادزاده و سیاوش ابراهیمی که به انجمن اهدا شده بود برای بازدید عموم در این نمایشگاه هنری به نمایش درآمد.

در حاشیه این نمایشگاه بهاره فاضلی، مدیر انجمن حمایت از بیماران بورگر در خراسان رضوی اظهار کرد: بورگر نوعی بیماری عروق اندام‌ها به علت افزایش حساسیت به ترکیبات موجود در تنباکو است که می‌تواند باعث قطع عضو نیز شود و بروز آن معمولاً در مردان جوان سیگاری ۲۵ الی ۴۵ سال بوده است و هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هنری، تمامی عوائد حاصل از فروش این آثار را به انجمن حمایت از بیماران بورگر اهدا کردند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.