2
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:

برگزاری همزمان نمایشگاه‌های تخصصی طلا و جواهر و پژوهش در مشهد

  • کد خبر : 10090
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
برگزاری همزمان نمایشگاه‌های تخصصی طلا و جواهر و پژوهش در مشهد
هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره و فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی و همچنین دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شرق‌نگار، سعید صیفی در حاشیه این نمایشگاه که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح گردید، اظهار داشت: این دو نمایشگاه از عصر امروز پنج شنبه ساعت ۱۶ نهم آذرماه افتتاح شد وتا ۱۲ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

صیفی با بیان اینکه نمایشگاه هشتمین نمایشگاه تخصصی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، نقره،ساعت،سنگ های قیمتی در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد:سالن فردوسی برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۷۰ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۳۵ شرکت کننده از استان های تهران ، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان طلا،جواهر، نقره،گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته، آموزشگاهها و شرکت های مربوط به صنف طلا می باشد.

صیفی درباره برنامه های جانبی برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، نقره،ساعت،سنگ های قیمتی بیان کرد: میز کشوری طلا با حضور متخصصین طلا و جواهر کشور از بخش های دولتی و خصوصی درپنجشنبه نهم آذرماه برگزار خواهدشد . همچنین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنف طلا و جواهر شرق کشور در مشهد جمعه دهم آذر برگزار خواهد شد.

صیفی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی توسط ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در فضایی به وسعت ۴ هزار و پانصد متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: سالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در پژوهش ۱۴۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند .
وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان پژوهش و فناوری می باشدکه دستاوردهای یکساله حوزه‌های خود رابه معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته اند.

صیفی درباره برنامه های جانبی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی بیان کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه شامل رویدادها و کارگاه های آموزشی می باشد که از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به آیین تجلیل از دستاوردهای پژوهشی استان اشاره کرد.

گفتنی است این دو نمایشگاه تخصصی از امروز پنج شنبه ۹ آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۱۲ آذر ماه همه روزه از هشتمین نمایشگاه تخصصی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، نقره،ساعت،سنگ های قیمتی از ساعت ١۶ الی ۲۱ همچنین از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ بازدید به عمل آورند.

منبع: نمایشگاه بین‌المللی مشهد

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.