6
در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان و مجتمع معادن سنگان انجام شد:

مذاکرات سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در راستای همکاری های اقتصادی

  • کد خبر : 1815
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
مذاکرات سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در راستای همکاری های اقتصادی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با مسئولان مجتمع معادن سنگان در خصوص ظرفیتها و زمینه های مشترک همکاری در حوزه های اقتصادی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمد سنجری در نشستی با میثم کرمانی معاون فنی و بهره برداری و جانشین مدیرعامل مجتمع معادن سنگان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک اقتصادی در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.
وی به ظرفیتها و حوزه های فعالیتی مختلف سازمان همیاری اشاره و عنوان کرد: توانمندیهای مختلف و گسترده ای در سازمان، شرکتها و موسسات تابعه وجود دارد که می تواند با شناسایی ظرفیتهای مشترک و برنامه ریزی و های اجرایی همکاری های خوبی به ویژه در حوزه های اقتصادی با مجتمع معادن سنگان داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی افزود: این پتانسیلها شامل توان تخصصی معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری و واحد های ماشین آلات، عمرانی، آموزشی، پژوهشی، حمل و نقل، بیمه، گردشگری، زیست محیطی و … از هستند که آمادگی داریم در تمامی این بخش ها در جهت تامین نیازهای مجتمع معادن سنگان کمک کنیم.
وی درخصوص شهرک حمل و نقل خواف و ظرفیت خوب ایجاد شده توسط شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری در این منطقه، نیز عنوان کرد: وجود مجتمع معاودن سنگان و پتانسیلهای اجرایی و عملیایی این مجموعه ظرفیت خوبی است که با تعاملات سازنده ایجاد شده بین سازمان همیاری و این مجتمع امیدواریم از آن در جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر این شهرک حمل و نقلی بهره مند شویم.
سنجری با اشاره اقدامات خوب انجام شده در حوزه های معدنی توسط شرکت تازه تاسیس مدیریت معدنی همیار انرژی سازمان همیاری افزود: بر اساس اساسنامه و محور های تعریف شده برای سازمان همیاری، حوزه صنایع و معادن فضای خوبی برای فعالیت های اقتصادی مجموعه بزرگ سازمان همیاری می تواند باشد است لذا می توان با همکاری و بهره گیری از توان و تعامل با مجتمع معادن در جهت انجام فعالیتها و پروژه های خوب و در آمدزا دراین حوزه گام های موثری را برداریم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.