3
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد عنوان کرد:

فرسودگی، کیفیت خدمات ما را کاهش خواهد داد

  • کد خبر : 11153
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
فرسودگی، کیفیت خدمات ما را کاهش خواهد داد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، گفت: کیفیت خدمات ما ارتباط مستقیمی با فرسودگی ناوگان خواهد داشت.

به گزارش شرق‌نگار، بهرام نکاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اولین مرکز نوآوری حمل و نقل در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: دوم اسفند مصادف با سیزدهمین سالروز بهره‌برداری قطار شهری مشهد خواهد بود و امروز گنجینه‌ای از تجارب را در اختیار داریم که در سطح کشور بی نظیر خواهد بود.

وی گفت: شرکت‌های تامین کننده واگن در کشور محدود هستند و ضوابط اجازه‌ محدودی به ما می‌دهد و اکنون ارزیابی فنی تمام و یک تامین کننده در نظر گرفته شده است و در مرحله مذاکره با این تامین کننده هستیم که امیدواریم به نتیجه خوبی نیز برسیم.

وی افزود: روزانه ۳۰۰ هزار جابجایی توسط مترو مشهد انجام می‌گیرد و در خط یک قطار شهری کمبود واگن نیز وجود دارد و ظرفیت خط دو نیز تکمیل نشده است و در مشهد دو حوزه مرتبط با قطار شهری نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: تامین قطعات و تامین مالی از چالش‌های مهم ما خواهد بود و تامین قطعات نیز که باید از خارج از کشور وارد شوند و موضوع اورهال ناوگان دستورالعمل های خاص خود را دارد که در حال حاضر ناوگان خط دو به اورهال نزدیک شده است و قصد داریم از ظرفیت واگن سازی تهران برای این امر کمک بگیریم.

نکاحی گفت: کیفیت خدمات ما ارتباط مستقیمی با فرسودگی ناوگان خواهد داشت که امیدواریم در جهت تامین لوازم و قطعات مورد نیاز مترو مشهد فعالیت های خوبی را انجام دهیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11153

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.