0

عدم تزریق بودجه لازم، راه‌های مواصلاتی و فرودگاه، سه مسئله مهم نیشابور

  • کد خبر : 11223
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
عدم تزریق بودجه لازم، راه‌های مواصلاتی و فرودگاه، سه مسئله مهم نیشابور
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه گفت: عدم تزریق بودجه لازم، راه‌های مواصلاتی و راه راه اندازی فرودگاه نیشابور از جمله موضوعاتی است که اگر به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کنم قطعا پیگیری خواهم کرد.

به گزارش شرق‌نگار، مرتضی قدمیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان نیشابور به دلیل وسعتی که دارد این پتانسیل را دارد که تبدیل به استان شود و قطعا استان شدن نیشابور می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهرستان را مرتفع کند.

وی افزود:عدم تزریق بودجه لازم به شهرستان نیشابور، مشکل راه های مواصلاتی شهرستان،راه اندازی فرودگاه نیشابور از جمله موضوعاتی است که اگر به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کنم قطعا پیگیری خواهم کرد تا بخشی از مسائل این شهرستان حل شود.

نامزد حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به عنوان نماینده شهرستان نیشابور بزرگ به مجلس راه پیدا کنم قطعا از تمامی فرصتهای قانونی و محلی که در اختیار دارم جهت پیگیری و حل مشکلات مردم و شهرستان نیشابور بهره مند خواهم شد تا شاهد بهترین اتفاقات و فرصت ها برای حوزه انتخابیه ام باشم.

گفتنی است؛ مرتضی قدمیاری، فرزند سردار شهید حاج محمد علی قدمیاری است، وی مدرک کارشناسی امور بانکی و حسابداری دارد. مدیر هتل قصر الضیافه وابسته به آستان قدس رضوی،مشاور اجتماعی و مالی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی خراسان رضوی، مشاور اقتصادی و محرومیت زدایی فرمانداری شهرستان زبرخان و شهرستان صالح آباد، عضو هیئت رئیسه و خزانه دار هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای خراسان رضوی از جمله سوابق شغلی وی است.

کد نامزدی مرتضی قدمیاری فرزند محمد علی در انتخابات ۲۳۹ می باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.