4

شهرک علم و فناوری نیاز اساسی خراسان رضوی خواهد بود/ نیاز ۵۴۰ شرکت فناور و نوآور به فضای کار بیشتر

  • کد خبر : 10070
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
شهرک علم و فناوری نیاز اساسی خراسان رضوی خواهد بود/ نیاز ۵۴۰ شرکت فناور و نوآور به فضای کار بیشتر
رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: برای حمایت از نخبگان استان نیازمند شهر و شهرک فناوری هستیم.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان به مناسبت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر حسینعلی اخلاقی، معاون پارک علم و فناوری خراسان، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۹ الی ۱۲ آذرماه و در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد، گفت: ما انتظار داریم نسبت به سال گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی افزود : هدف از برگزاری این نمایشگاه، نفع و بهره‌ای است که به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و همچنین نخبگان، در زیست‌بوم استان خراسان خواهد رسید می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت ۵ بعد از ظهر خواهد بود. اتفاق ویژه این دوره این است که شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند محصولات متنوع خود را به صورت متمرکز ارائه کنند.

در ادامه، دکتر مسعود میرزایی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خراسان، برترین پارک کشور شده است، گفت: شهر یا شهرک علم و فناوری، نیاز اساسی بیش از ۵۴۰ شرکت فناور و نوآور استان خراسان خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما از سال ۸۱ بدون تغییر و با ۳۷ هکتار زمین کار خود را شروع کردیم و همچنان هم با همان مقدار ادامه دادیم و نیازمند حداقل ۳۰۰ هکتار زمین برای ادامه راه و حمایت از نخبگان این استان هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان، گفت: هدف ما ایجاد ثروت برای این استان و نخبگان و شرکت‌های فناور خواهد بود و تلاش و درخواست ما این است که شهرک یا شهر علم و فناوری امام علی «ع» را راه‌اندازی کنیم.

میرزایی با درخواست ویژه از رسانه‌های استان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری این دوره از جشنواره این است که مردمی برگزار شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.