7
تاکید رئیس دادگستری خراسان رضوی بر حمایت از پروژه پدیده شاندیز:

لزوم حفظ اموال و سرمایه‌های سهام‌داران پدیده شاندیز

  • کد خبر : 6237
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
لزوم حفظ اموال و سرمایه‌های سهام‌داران پدیده شاندیز
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در خصوص شرکت پدیده، با هدف حفظ اموال، سرمایه و منافع سهامداران، اقدامات خوبی انجام شد و دستگاه قضایی توانست ضمن حفظ این اموال و سرمایه ها آن را به هیأت مدیره منتخب تحویل دهد و امروز وظیفه مهم صیانت از این مجموعه به عهده هیأت مدیره شرکت پدیده است.

به گزارش شرق‌نگار به نقل از خبرگزاری میزان – غلامعلی صادقی بر استمرار حمایت دستگاه قضایی از تولید، صنعت و سرمایه گذاری های سالم در چهارچوب موازین قانونی و صرفه و صلاح عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به سیاستهای کلان دستگاه قضایی در راستای حمایت از تولید، صنعت و سرمایه گذاریهای سالم گفت: مجموعه قضایی خراسان رضوی در این زمینه توانسته ضمن استمرار حمایت حقوقی از مجموعه های تولیدی، خدماتی، صنعتی و سرمایه گذاری های سالم از تعطیلی تعداد قابل توجهی از بنگاه های اقتصادی و بی کاری نیروهای خدوم کار جلوگیری به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح اقدامات صورت پذیرفته در زمینه دفاع از حقوق عمومی گفت: یکی از مهمترین رویکردهای ما در این راستا حفظ اموال و دارائی‌های سهامداران شرکت ها و مؤسساتی بوده که برای مدتی از مسیر قانونی خود خارج شده بودند و بر این اساس تلاش شده تا فعالیت های شرکت ها و مؤسسات بزرگ به مسیر قانونی خود بازگردانده شوند.

صادقی با اشاره به برخی از این اقدامات گفت: به عنوان نمونه در خصوص شرکت پدیده، با هدف حفظ اموال، سرمایه و منافع سهامداران، اقدامات خوبی انجام شد و دستگاه قضایی توانست ضمن حفظ این اموال و سرمایه ها آن را به هیأت مدیره منتخب تحویل دهد و امروز وظیفه مهم صیانت از این مجموعه به عهده هیأت مدیره شرکت پدیده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: هیأت مدیره شرکت پدیده باید گزارش فعالیت ها و اقدامات خود را به صورت مستمر و شفاف در اختیار سهامداران گذاشته تا بتواند با حمایت عمومی سهامداران، فعالیت های خود در زمینه ارتقاء وضعیت شرکت را استمرار بخشد.

وی گفت: محکومین این پرونده براساس گزارشاتی که هیأت مدیره از نحوه همکاری ها و همراهی ها با شرکت و در جهت پیشبرد اهداف آن ارائه می کند در چهارچوب موازین؛ از نهادهای قانونی بهره مند خواهند شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با حمایت ها و اقداماتی که دادگستری استان به انجام رسانده و تغییرات در فضای اقتصادی سرمایه ها و دارائی‌های شرکت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این وظیفه مدیران شرکت است که در جهت حفظ و ارتقاء وضعیت کنونی با لحاظ قانون و صرفه و صلاح سهامداران اقدامات شایسته را به انجام برسانند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به برخی حاشیه سازی ها توسط بعضی افراد گفت: عده ای خواسته یا ناخواسته با اظهارات و اقدامات ناصواب خود؛ خط منفی در قبال این شرکت را دنبال می کنند و این در حالیست که مسئولان شرکت پدیده باید شفافیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: اجرای قانون توسط مدیران یک اصل است و در زمینه این شرکت و سایر مجموعه ها نیز باید گفت: حمایت از تصمیمات هیأت مدیره با ۲ شاخص مهم؛ قانونی بودن اقدامات و در نظر گرفتن صرفه و مصلحت سهامداران توسط شرکت؛ استمرار خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.