5
رئیس پارک علم و فناوری خراسان عنوان کرد:

پارک علم و فناوری خراسان بستری مناسب برای فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه

  • کد خبر : 8095
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
پارک علم و فناوری خراسان بستری مناسب برای فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه
رئیس پارک علم و فناوری خراسان بر اهمیت فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه دانشجویان در مجموعه پارک تاکید کرد.

به گزارش شرق‌نگار، دانشجویان و نخبگان دانشگاه فردوسی مشهد و آزاد مشهد با رئیس پارک علم و فناوری خراسان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه دانشجویان نظرات خود را در خصوص تعامل و ارتباط بیشتر در خصوص رسوخ فناوری و نوآوری در بدنه علمی و اجتماعی مطرح کردند.

همچنین در بخشی از این جلسه به ارائه طرح‌ محصولاتی که قرار است توسط نخبگان اجرایی شود پرداخته شد و در خصوص نحوه تبدیل این طرح به محصول نهایی صحبت شد.

از مهمترین این محصولات می‌توان به روغن‌ها، فرمولاسیون سموم، حلال‌های صنعتی و غیره اشاره کرد.

مسعود میرزائی شهرابی در این جلسه با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری کار به جوانان تاکید کرد: از ابتدای دوره مدیریتی جدید توجه ما بر استفاده از جوانان در حوزه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: باید حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم و از توجیح کردن، بهانه‌تراشی و دلایل نامعقول برای انجام ندادن کار پرهیز کنیم.

میرزائی با اشاره به برنامه جدی برای نوجوانان، جوانان و دانشجویان تصریح کرد: باید به مزیت‌های جدی در هر منطقه توجه کرد و بر این اساس به رشد و توسعه رسید.

وی در پایان تاکید کرد: در بسیاری از دانش‌ها ورود نکردیم و باید نخبگان و دانشجویان ایران اسلامی به این موضوع توجه کنند که برای پاسخ به مشکلات در کشور باید علم تولید شده را به مصرف درست رساند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان و استاد نمونه کشوری در سال تحصیلی گذشته تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان بستر مناسب برای آغاز فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه دانشجویان است.

سید علی موسوی به عنوان نماینده این جمع دانشجویی در پایان این نشست تاکید کرد: بنا بر صحبت‌های انجام شده مقرر شد تا در موضوع نانوکودها و صنایع معدنی به صورت ویژه مطالعات خود را آغاز کنیم و از همین امروز به صورت رسمی درخواست خود را برای ورود به زیست بوم فناوری و نوآوری پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: فضای حاکم در کشور برای جوانان بستری آماده است تا با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود، روز به روز در مسیر رشد و پیشرفت شخصی و توسعه عدالت محور در ایران عزیز قدم بردارند.

منبع: پارک علم‌و‌فناوری خراسان

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.