2
رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تاکید کرد:

نقش موثر رسانه در اشاعه فرهنگ امیدواری در جامعه

  • کد خبر : 11561
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
نقش موثر رسانه در اشاعه فرهنگ امیدواری در جامعه
نشست خبری معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، جواد کیانی در جمع خبرنگاران با بیان این نکته که باید تلاش کنیم تا بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ای شهر مشهد در خصوص اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها استفاده کنیم، گفت: یکی از اهداف سازمان اجتماعی و فرهنگی، همکاری و ارتباط مستمر با رسانه‌ها خواهد بود.

وی افزود: شانزدهمین دوره مراسم استقبال از بهار با عنوان هنرهای شهری آغاز شد که شامل بخش مردمی، المان و جشنواره نور که در زمینی ۶ هکتاری و در مجموعه فرهنگی، تفریحی کوهسنگی بود برگزار و بیش از ۷۰۰ هنرمند در این رویداد شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از ۷۰۰ المان در ۳۰۰ نقطه شهر جانمایی خواهد شد که ۲۰ المان دائمی و با موضوعات خانواده، ایثار و شهادت نیز وجود دارد.

جواد کیانی با اشاره به اینکه شاهنامه فردوسی، ظرفیت مهمی در شهر مشهد است، بیان داشت: تلاش ما بر این است تا از این ظرفیت بی‌نظیر، نهایت بهره را ببریم.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، گفت: سومین دوره جام برکت و کرامت در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که ۱۹ رشته ورزشی در آن به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص متکدیانی که در شهر مشهد وجود دارند، افزود: تنها ۵ درصد این افراد، متکدی واقعی هستند و سعی شده در صورت مشاهده این افراد، آن‌ها را به بهزیستی و کمیته امداد معرفی کنیم.

در ادامه، معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: در رویداد استقبال از بهار، ۲ هزار اثر از بیش از ۷۰۰ هنرمند به دست ما رسیده و مورد داوری قرار گرفته است.

یوسف اسماعیل‌زاده، گفت: امیدوارم شانزدهمین دوره استقبال از بهار را با نگاه معونیت رقم بزنیم و این جشنواره با فراخوانی در مردادماه و در ۷ بخش گلستان، المان‌های موقت، تزئینات شهری، دیوار نگاری، جشنواره نور و هنر‌های مردمی برگزار شد.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما، همکاری ویژه شهرداری مشهد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و در فضایی متفاوت بود و همچنین نمایشگاه قرآنی محلات نیز در نوروز امسال برگزار می‌شود. سامانه مشارکت‌های شهرداری مشهد نیز یکی دیگر از اقدامات زیرساختی موفق ما بوده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.