12

حضور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایگاه اهدای خون امام رضا

  • کد خبر : 1902
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
حضور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایگاه اهدای خون امام رضا
حضور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایگاه اهدای خون امام رضا علیه السلام در مشهد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حسین بادامکی با حضور در پایگاه اهدای خون امام رضا علیه السلام ضمن اهدای خون به کمپین سفیران اهدای خون نیز پیوست تا جوانان و ورزشکاران را به اهدای خون ترغیب کند . بازیکن سابق فوتبال در این‌باره گفت : همه می‌توانیم با اهدای خون کار متفاوتی را انجام دهیم . هر بار که خون اهدا کنیم ، می‌توانیم جان سه انسان را در شرایط اضطراری نجات دهیم .

رییس هیئت فوتبال مشهد به اهمیت اهدای خون تاکید کرد و مردم عزیز را به این امر انساندوستانه و خداپسندانه  تشویق کرد تا بتوانند با اهدای خون خود نجات بخش جان انسان‌ها باشند .

دکتر علی حسنی معاون فنی و فناوری های نوین انتقال خون استان ، ضمن خیرمقدم به حسین بادامکی بازیکن محبوب سابق فوتبال از این حرکت انساندوستانه و قهرمانانه تقدیر و تشکر کرد و افزود : این کار یکی از کار های خوب و پسندیده ای است که هر انسانی می تواند برای همنوع خود انجام بدهد و با اهدا خون و نجات یک فرد و با برگرداندن او به خانواده، در واقع باعث نجات چندین نفر شود، و هیچ کاری با ارزش تر از این نیست.

وی با بیان این مطلب که : با وجود پیشرفت بشر در زمینه های مختلف، هنوز ماده ای که بتواند جایگزین خون باشد، کشف نشده است و اگر فردی خون خود را از دست بدهد یا دچار مشکل شده باشد فقط با اهدای خون می توان جان او را نجات داد.

شایان ذکر است حسین بادامکی جزء اهداکنندگان مستمر خون نیز می باشند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.