11
عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان رضوی:

حاشیه شهر مشهد موضوعی راهبردی است

  • کد خبر : 1728
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
حاشیه شهر مشهد موضوعی راهبردی است
سخنگو و نایب رییس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی با بیان این که حاشیه شهر مشهد یک موضوع راهبردی‌ست گفت این منطقه باید جزء اولویتهای سرمایه گذاری و برنامه ریزی شورای شهر آینده باشد.

یه گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حمیدرضا ترقی در سومین نشست رسانه ای شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: هیأت اجرایی و هیأت نظارت در رابطه با احراز صلاحیت‌ها اظهار نظر کرده‌ و هیأت عالی هم به‌زودی نظر خود را خواهد داد.

وی ادامه داد: تعدادی از کسانی که احراز صلاحیت نشدند اعتراضی ندارند، کسانی که اعتراض دارند هم از اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان بودند که هیأت عالی باید اظهار نظر کند.

نایب رییس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: در رابطه با تفکیک جنسیتی متذکر شد: این همه خانم محجبه در مشهد وجود دارد که برای ورزش در مقابل آقایان بنا بر تقوا معذوریت دارند، حق این است که ما برای آن‌ها مکانی تعبیه نکنیم؟ چطور ما برای آقایان سالن ورزشی می‌سازیم، برای خانم‌ها نسازیم؟ در خود غرب یا در ژاپن هم اتوبوس‌های مردان از بانوان جداست.

وی افزود: از هفته گذشته ۱۸۰ نامزد تایید صلاحیت شده برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در فرآیند گزینش شورای ائتلاف قرار گرفتند و این افراد در صورت کسب امتیاز لازم به کمیته‌های تخصصی راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: از امروز پایگاه اطلاع رسانی شورای وحدت و ائتلاف استان در اینستاگرام و تلگرام نیز فعال شده است.

نایب رییس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: ۴۰ نفر از کارشناسان مدیریت شهری برای رفع همه مشکلات شهری برنامه مفصل تهیه کردند و راهکارها مورد دقت قرار گرفته است و  از نامزدها نیز خواسته ایم برای عضویت در هر کمیسیونی که مورد نظر آنهاست برنامه های خود را ارائه دهند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.