1

نتانیاهو؛| به ایران حمله خواهیم کرد

  • کد خبر : 10764
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
نتانیاهو؛| به ایران حمله خواهیم کرد
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در تداوم لفاظی‌های خود علیه ایران مدعی حمله به ایران شد.

به گزارش شرق‌نگار، به گزارش الجزیره، نتانیاهو که تحت فشار جنگ غزه و بحران‌های داخلی است در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، مدعی شد: ما به ایران حمله می‌کنیم که پشت حملات حوثی‌ها (انصارالله یمن) و حزب الله است.

وی که کابینه جنگش تاکنون دستآوردی در تجاوز نظامی به غزه نداشته و تحت فشار برای برکناری است، ادعا کرد: ما حماس را از بین خواهیم برد و سربازان ما در ساعات گذشته ده‌ها تروریست را در خان یونس در نوار غزه کشتند.

نتانیاهو افزود: ما بودجه هنگفتی را برای رسیدن به اهداف جنگ اختصاص دادیم و پیروزی ماه‌ها طول می‌کشد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه، مدعی شد: تحت رهبری من، (رژیم) اسرائیل از دستیابی به یک پیروزی قاطع بر حماس دست نخواهد کشید و این قابل تردید نیست. ما تا رسیدن به اهداف خود از طریق اقدام نظامی با تمام قدرت به مبارزه ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو افزود: توقف جنگ قبل از دستیابی به اهدافمان به (رژیم) اسرائیل برای نسل‌های آینده آسیب خواهد رساند. پیروزی قاطع در جنگ به معنای بازگشت اسرا و حذف حماس است. جنگ در همه جبهه‌ها تا رسیدن به اهدافی که تعیین کرده‌ایم ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: توقف جنگ قبل از دستیابی به اهداف، پیام ضعف را به دشمنان می‌دهد. ما باید به خاطر آینده (رژیم) اسرائیل پیروز شویم و تا زمانی که افراد ربوده شده به خانه‌های خود باز نگردند، جنگ متوقف نخواهد شد. ما باید جنگ را ادامه دهیم، ما نسبت به شهروندان (رژیم) اسرائیل تعهداتی داریم و باید کار را تمام کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین، با بیان اینکه صحبت در مورد اینکه من برکناری یوآو گالانت وزیر دفاع را آغاز کرده‌ام درست نیست، گفت: هیچ کامیونی بدون معاینه و بازرسی اجازه ورود به غزه را ندارد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده است، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمله همه جانبه به آن را از سرگرفت.

منبع: مثلث‌آنلاین

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.