0

تعطیلی کلیه مدارس مشهد و مناطق هفت‌گانه

  • کد خبر : 9878
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
تعطیلی کلیه مدارس مشهد و مناطق هفت‌گانه
کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی از تعطیلی مدارس و مناطق هفت‌گانه در خراسان رضوی و در نوبت صبح یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، فردا کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می شود. همچنین مهد های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز در نوبت صبح تعطیل می باشند.

دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله پور مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان داشت: پس از بررسی های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام نمود: براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، فردا کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می شود. همچنین مهد های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز در نوبت صبح تعطیل می باشند.

اله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. ضمناً در صورت ادامه روند پایداری آلاینده ها، تصمیم گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده کرده و هشدار های لازم را ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9878

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.