2
رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی خبر داد:

تصویب سند توسعه تعاون بعد از ۱۰ سال

  • کد خبر : 9994
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
تصویب سند توسعه تعاون بعد از ۱۰ سال
رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی از تصویب سند توسعه تعاون بعد از ۱۰ سال خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، محمدامین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف ما این است که با کمک همدیگر سعی کنیم که حال و روز کار و کارگری خوب شود، عنوان کرد: اقتصاد بخش تعاون اقتصادی اجتماعی است و عدالت در بخش تعاون، از انباشت سرمایه جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن بخش تعاون، یادآور شد: مقرر شده بخش تعاون در اقتصاد کشور و در سند تحول، سالی دو درصد نقش داشته باشد و مستلزم این موضوع هم این است که مردم پای کار باشند که اگر این اتفاق بیافتد این نقش بیشتر و پر رنگ‌تر هم خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه تعاون تنها به تولید ثروت نگاه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: عدالت در بخش تعاون باعث می‌شود انباشت سرمایه در این بخش اتفاق بیفتد. همچنین مرکز نوآوری بخش تعاون را امسال افتتاح کردیم تا شاهد نوآوری در این بخش باشیم.

در ادامه رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی هم با اشاره به اینکه تصویب شد، گفت: بیش از ۸۰ تکلیف برای بخش دولتی مشخص شده است و تمام تلاش ما بر این بوده مشکلات این بخش را حل کنیم که مسلما از راه آموزش این بخش اتفاق خواهد افتاد.

هادی ابوی افزود: چند کمیسیون‌ را در این در بخش راه اندازی کردیم که کمک بزرگی در حوزه مسکن در این حیث صورت گرفته است. بخش تعاون نقش ریل گذاری دارد که از ظرفیت‌های موجود برای رشد تعاون استفاده کند. بر این اساس قراردادی که با اداره کار بسته شد و سالن تلاش این اداره را برای آموزش استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9994

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.