1

افزایش ۴۰ درصدی فضاهای ورزشی دانش‌آموزان کشور

  • کد خبر : 10484
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
افزایش ۴۰ درصدی فضاهای ورزشی دانش‌آموزان کشور
سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی کشور افزوده شده است.

به گزارش شرق‌نگار، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش دانش آموزی در مشهدمقدس گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی  ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی کشور افزوده شد.

صادق ستاری فرد افزود: پروژه‌های ورزشی که در سطح آموزش و پرورش بیش از چهار میلیون دانش آموز را درگیر خود می‌کند و می‌توان گفت بزرگترین و بی‌رقیب‌ترین اتفاق ورزشی در کشور است.

وی در ادامه گفت: در دوسال اخیر موفق شدیم ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای حوزه ورزش و تربیت بدنی دریافت کرده و مشهد نیز به واسطه وجود مضجع شریف رضوی یکی از استانهای دارای جاذبه معنوی و آثار تربیتی برای برگزاری مسابقات دانش آموزی خواهد بود.

ستاری فرد تاکید کرد: مسأله سلامت دانش‌آموزان در این زمینه نیازمند عزم ملی و همکاری و پشتیبانی حداکثری نظام سلامت دارد که به جد در سیاست‌های کلی نظام سلامت هم تاکید و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار و ۸۰۰ کانون ورزش دانش آموزی به عنوان سرمایه های ورزش دانش آموزی در کشور افزود: همچنین هفت هزار مجموعه ورزشی در سراسر کشور دایر هستند و ۳۵ رشته فدراسیونهای ورزشی در حوزه دانش آموزی فعالند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10484

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.