3
با حضور وزیر راه و شهرسازی:

افتتاح چهار پروژه فرودگاهی در مشهد

  • کد خبر : 11496
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
افتتاح چهار پروژه فرودگاهی در مشهد
وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار پروژه فرودگاهی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد افتتاح شد.

به گزارش شرق‌نگار، مهرداد بذرپاش در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، گفت: توسعه اپرون فرودگاه مشهد، افتتاح ۳ پل ارتباطی انتقال مسافران و افتتاح سامانه جدید کمک ناوبری ILS فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله خدماتی است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: باید فضایی ایجاد شود تا آنچه که عرصه عدالت الهی حکم می‌کند و کسانی که میخواهند قدمی برای پیشرفت مملکت بردارند، توجه ویژه‌ای به‌آنها شود.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و در سال جدید، افق‌های بلندمدت و رکوردهای جدیدتری را در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی کشور ثبت خواهیم کرد و لازم است تا در انتشار اخبار مثبت نیز کوشش کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طبیعت فضای مجازی اینگونه است که اخبار مثبت کمتر نمایش داده می‌شود، اظهار داشت: ما در وزارت‌خانه تلاش می‌کنیم تمامی ظرفیت خودمان را جهت بهتر شدن فعالیت‌ها در نوروز امسال برای خدمت‌رسانی به مردم کشورمان به کار گیریم.

وی گفت: در حوزه فرودگاهی کشور دو راهبرد جدی را مدنظر قرار دادیم. راهبرد ایمنی و راهبرد آرامش و آسایش مردم عزیز کشورمان از جمله این راهبردها خواهد بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.