2
نیشابور در انتظار نگاه ویژه؛

از کمبود بودجه تا ضرورت توجه به گردشگری و کشاورزی

  • کد خبر : 11252
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
از کمبود بودجه تا ضرورت توجه به گردشگری و کشاورزی
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه گفت: اولویت ها من در بعد انتخاب شدم سه محور اصلی رفع کمبود بودجه، گردشگری و تامین آب روستاها این مناطق است.

به گزارش شرق‌نگار مرتضی قدمیاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نبود بودجه کافی، مشکلات راه‌های مواصلاتی و عدم توجه به ظرفیت‌های گردشگری از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که نیشابور با آن مواجه است.

وی با اشاره به سهم ۱۱ درصدی نیشابور در گردش مالی استان خراسان رضوی، تأکید کرد:با وجود این سهم قابل توجه، بودجه لازم برای توسعه نیشابور تخصیص داده نمی‌شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد سفرهای زمینی به مشهد از مسیر نیشابور عبور می‌کند، گفت: سهم نیشابور از بودجه زیارت نزدیک به صفر است.

قدمیار با اشاره به قدمت چند هزار ساله نیشابور و ظرفیت‌های گردشگری این شهر، خواستار توجه ویژه به این بخش شد.

وی همچنین به ضرورت توجه به صنعت، کشاورزی و حل مشکل آب در نیشابور تأکید کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه در ادامه به تشریح برنامه‌های خود برای حل مشکلات نیشابور پرداخت و گفت:در صورت راهیابی به مجلس، تلاش خواهم کرد تا بودجه لازم برای توسعه نیشابور را از طریق رایزنی با دولت و مجلس جذب کنم.

قدمیاری همچنین از برنامه خود برای ساماندهی راه‌های مواصلاتی، رونق گردشگری، حمایت از صنعت و کشاورزی و حل مشکل آب نیشابور خبر داد.

وی در پایان گفت:با اتکا به همدلی و مشارکت مردم نیشابور، می‌توانیم این شهر را به جایگاه واقعی خود در استان خراسان رضوی برسانیم.

گفتنی است؛ جمع بزرگی از نخبگان در سنین و گروه‌های مختلف از دانشگاهیان، کسبه، حوزویان، کشاورزان، تعاونگران، دانشجویان،صنعتگران جمع شدند و یک اجتماع بزرگ فراگیر به نام ائتلاف فراگیر همت ملی را به وجود آوردند و از ۲۸ بهمن ماه در سطح کشور پویش‌های مختلفی را راه‌اندازی کردند و همه امکانات ،فرصت‌ها و ظرفیت های خود را برای خلق حماسه بزرگ آماده کردند.

کد نامزدی مرتضی قدمیاری فرزند محمد علی در انتخابات ۲۳۹ می باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.