7

۱۵ هزار خودرو در خراسان رضوی به‌طور رایگان گازسوز شدند

  • کد خبر : 4751
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
۱۵ هزار خودرو در خراسان رضوی به‌طور رایگان گازسوز شدند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون 15 هزار خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌اند و 2000خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، علی اصغر اصغری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودروها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

مدیر منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه نامنویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها همچنان ادامه دارد افزود: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی www.gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی همچنین با اشاره به مصرف ۵۴ میلیون متر مکعب سوخت سی. ان. جی در تیر ماه امسال اظهار داشت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۲ میلیون مترمکعب  بوده افزایش ۴ درصدی مصرف سی ان جی را داشته ایم.

اصغری گفت: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و رواج مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است ۱۳۸ جایگاه سوخت سی. ان. جی در منطقه خراسان رضوی خدمت رسانی می‌کنند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.