13

نمایشگاه عکس روایت عاشقی در مشهد تمدید شد

  • کد خبر : 3566
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
نمایشگاه عکس روایت عاشقی در مشهد تمدید شد
نمایشگاه عکس گروهی " روایت عاشقی" که به مناسبت ایام سوگواری و دهه فاطمیه و سالروز شهادت فرزند ایران زمین سردار حاج قاسم سلیمانی، از عکاسان پیش کسوت و جوان خراسان رضوی برگزار گردیده است تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، جواد روشندل با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه  که به  همت معاونت هنری سینمایی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به مناسبت ایام سوگواری دهه فاطمیه با حضور عکاسان پیش کسوت و جوان استان؛ ۱۴ دی ماه سال جاری؛ با حضور جمعی از مسولان و علاقه مندان به هنر عکاسی در محل مجتمع امام رضا (ع) گشایش یافت تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار عکاسی زنده یاد احمد خادم الحسینی، سید علی سیدی؛ حسین کامشاد؛ فرامرز عامل بردبار؛ نسرین شاه محمدی؛ حامد نیرومند قوچانی؛ رضا راد پور؛ محمدرضا پهلوان؛ مسعود سلیمانی سپهر؛ مهدی وقاری؛ مجتبی بیهقی؛ جواد ریگی و نجمه  وحدتی به نمایش در آمد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه تا بیست دی ماه سال جاری؛ تمدید شد و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به  مجتمع امام رضا (ع) داخل پارک ملت مشهد؛ همه روزه از ساعت  ۸ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۱۹ از این نمایشگاه دیدن داشته باشند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.