4

ناوگان عملیاتی و تجهیزاتی مدیریت بحران آبفا خراسان رضوی تقویت شد

  • کد خبر : 13260
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
ناوگان عملیاتی و تجهیزاتی مدیریت بحران آبفا خراسان رضوی تقویت شد
مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آبفا خراسان رضوی گفت: ناوگان عملیاتی و تجهیزاتی مدیریت بحران این شرکت با صرف 394 میلیارد ریال اعتبار تقویت شد.

به گزارش شرق‌نگار، “رضا یاقوتی نیا” در خصوص تجهیز شرکت آبفا خراسان رضوی، افزود: این مبلغ برای خرید ۵ دستگاه تانکر آبرسان سیار، یک دستگاه جرثقیل ۱۸ تن ، یک دستگاه خودروی عملیاتی ، هزارو ۲۵۰ دستگاه “والور” و دو دستگاه دیزل ژنراتور هزینه شده است.

وی بحران را واقعیتی اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی دانست و با بیان اینکه کلیه امکانات عملیاتی بایستی در هر لحظه آماده انجام عملیات باشند ، از تجهیز انبار بحران ستاد خبر داد و اظهار داشت: در این انباز وسایل ، اداوات و تجهیزات امدادی ، آماده سازی و نگهداری می شود.

وی در همین رابطه از تعمیرات اساسی  ۲۲ دستگاه دیزل ژنراتور و برگزاری مانور سراسری قطع برق و راه اندازی دیزل های سطح استان خبر داد و اظهار داشت: در یک سال گذشته ۵ اکیپ عملیاتی دفتر مدیریت برحان آبفا خراسان رضوی برای کمک به رفع خسارت های ناشی از سیل به هشت نقطه از کشور اعزام شدند.

به گفته “یاقوتی نیا”این شرکت علاوه بر آبرسانی سیار به ۷۱۹ روستا با جمعیت ۵۰۸ هزار نفر  ، نسبت به تامین آب شرب زائرین پیاده ویا مراسم و آئین های مذهبی اقدام می کند.

منبع: آبفا خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=13260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.