6
در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد رخ داد:

استقبال گرم از پیکر شهید گمنام دفاع مقدس

  • کد خبر : 6113
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
استقبال گرم از پیکر شهید گمنام دفاع مقدس
مراسم وداع شهیدگمنام دفاع مقدس و چهلمین روز شهدای دانشجوی امنیت دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی در محل مجموعه سالن ورزشی سردار شهیدسلیمانی دانشکده فنی شهید منتظری مشهد با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مراسم وداع شهیدگمنام دفاع مقدس و چهلمین روز شهدای دانشجوی امنیت دانشگاه فنی و حرفه ای واحداستان خراسان رضوی در محل مجموعه سالن ورزشی سردارشهیدسلیمانی دانشکده فنی شهیدمنتظری مشهدباحضورآحادمردم شریف مشهدبرگزارشد

طی مراسمی تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مردم شهید پرور مشهد مقدس در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد برگزار شد.
سید مولا خاتمی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای واحدخراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی، گفت: اخلاق ، ادب و انصاف حکم می کند که ما همواره یاد و خاطره همه ی شهدای عزیز را گرامی بداریم.

در انتهای مراسم، خاتمی ریاست دانشگاه فنی وحرفه ای واحدخراسان رضوی ابراز داشت: جا دارد به چهارم دی‌ماه، سالروز شهادت مظلومانه قواصانی اشاره کنم که در عملیات کربلای ۴ به آب زدند ، مظلومانه با دست های بسته به شهادت رسیدند و ۳۰ سال بعد به وطن بازگشتند

همچنین وی اضافه کرد: جای دارد یادی کنیم از سردار دلها ، سردار حاج قاسم سلیمانی که ۱۳ دیماه سالروز شهادت این برزگوار است .
سرداری که دشمنان این مرز و بوم ،نه فقط از توانایی فرماندهی نظامی سردار سلیمانی وحشت داشتند بلکه به همان اندازه از نگاه مردمی و اجتماعی سردار سلیمانی که جامعه را بصورت یکپارچه نگاه میکرد ، جامعه را بعنوان خانواده خود میدانست و به نوعی محور وحدت و اتحاد مردم بود هم واهمه بیشتری داشتند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد خراسان رضوی در پایان این مراسم تشریح کرد: امروز برای دانشکده فنی شهید منتظری روز ویژه و متفاوتی است . دانشکده شهید منتظری که ۴۴ شهید در طول دفاع مقدس و دو شهید امنیت تقدیم این کشور کرده امروز بعد از سالها انتظار و پیگیری افتخار میزبانی و در آغوش گرفتن پیکر شهید گمنامی را دارد که پس از سالها در خاک وطن آرام میگیرد .

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=6113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.