5
رییس کمیته امداد شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد:

پیش بینی طبخ و توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی طرقبه و شاندیز

  • کد خبر : 8382
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
پیش بینی طبخ و توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در طرح  اطعام حسینی طرقبه و شاندیز
رییس کمیته امداد شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در طرح اطعام حسینی پیش بینی می شود، ۷۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین ، حسینیه ها و هیئات مذهبی طبخ و بین نیازمندان توزیع گردد.

به گزارش شرق‌نگار، مجید گلکار بیان کرد: ۱۰ مرکز نیکوکاری فعال در این شهرستان با برپایی ۱۰ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم را عهده دار شدند.

رییس کمیته امداد شهرستان طرقبه شاندیز با بیان اینکه از ابتدای محرم  ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط این آشپزخانه ها طبخ و توزیع شده است، افزود: پیش بینی می شود تا پایان صفر این تعداد به۷۰ هزار پرس غذای گرم افزایش پیدا کند.

وی از توزیع حدود ۲۵۰ بسته معیشتی شامل گوشت، برنج و حبوبات در طرح احسان حسینی خبر داد و گفت: هزینه هر بسته معیشتی حدود یک میلیون تومان برآرود می شود.

گلکار تصریح کرد: در سال گذشته ۶۸ هزار پرس غذای گرم و حدود ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب اطعام و احسان حسینی با کمک مراکز نیکوکاری، خیرین، مساجد و هیئات مذهبی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص طرح اطعام حسینی در فضای مجازی انجام شده است، افزود: مردم می توانند در این امر خداپسندانه از طریق ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۰۸۴ شماره کارت کمیته امداد طرقبه و کد دستوری#۰۵۱۲۳*۸۸۷۷* شرکت کنند.

منبع: کمیته امداد خراسان

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=8382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.